אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

איך בתוך ארבעה ימים גוייסו כל הסייעות לצהרוני מקום בלב?

בסוף השבוע זעמו הורים לאחר שבעירייה הסבירו שלא ייפתחו גנים מתחת למינימום נרשמים אם לא יימצאו די סייעות. באורח פלא הודיעו במקום בלב אמש: כל הצהרונים ייפתחו כסדרם

פורסם בתאריך: 28.8.18 11:18

בסוף השבוע האחרון זעמו הורים בראש העין על הודעת העירייה בעמוד הפייסבוק שלה לפיה רק אם יגויסו סייעות, יפתחו צהרונים עם רישום מתחת למינימום. לטענתם זה מותיר אותם, ימים ספורים לפני פתיחת שנת הלימודים, בלי לדעת אם הצהרון ייפתח בגני הילדים בהם לומדים ילדיהם. אמש (שני) כבר נשמעו בעירייה אחרת וכתבו כי הם שמחים לבשר כי כל הצהרונים של החברה העירונית "מקום בלב" ייפתחו – גם אלו שלא ברור היה לגביהם. גם הפעם זעמו הורים. היו שהעלו תאוריה שמדובר בברדק מתוכנן שנועד להוציא את העירייה "גדולה".

בעמוד הפייסבוק העירוני נכתב ביום חמישי: "ברצוננו להבהיר כי בהנחיית הדירקטוריון, החברה העירונית, 'מקום בלב' תפתח את הצהרונים במתכונת הבאה: 42 צהרונים אליהם נרשמו מעל 20 ילדים ערוכים וייפתחו כסדרם. בנוסף, ייפתחו גם צהרונים שבהם יש רישום מתחת למינימום 20 ילדים בתנאי שנצליח לגייס את מצבת כוח האדם הנדרש להפעלתם. החלטת הדירקטוריון נועדה להקל על ההורים ולפתוח את הצהרונים בהם יש פחות ממינימום ילדים וזאת מתוך התחשבות בצרכי ההורים. הצהרונים אליהם נרשמו מתחת ל-20 ילדים הם: רותם, פעמונית, ורד+סיתוונית (איחוד גנים), משמש, רימון, תפוז, אגוז+אפרסק (איחוד גנים), אלה, ברקן, אננס, שיזף, כרכום, אשחר. החברה העירונית מקום בלב בשיתוף אגף החינוך, משקיעה מאמצים אינטנסיביים בגיוס סייעות איכותיות לטובת ילדינו ונשמח גם לעזרתכם בגיוס סייעות".

הורים התרעמו על האפשרות שלבן שלהם לא יהיה צהרון אם לא יגוייסו סייעות, ורבים אינם מבינים מדוע אם הרישום לצהרונים הסתיים כבר לפני מספר חודשים – רק עכשיו נזכרים בחברה העירונית לגייס כוח אדם. "קשה לי להבין איך שנה אחרי שנה ב'מקום בלב' לא לומדים", אומרת אם לילדים בגילאי גן בעיר. "איך ייתכן, שרק עכשיו הם נזכרים לגייס כוח אדם וזה לפני שהסייעות עברו הכשרה. כמו תמיד, ההורים 'אשמים' – כי לא נרשמו מספיק ילדים. מעניין למה ההורים מצביעים ברגלים".

אתמול כאמור הגיעה הבשורה לפיה כל הצהרונים ייפתחו ב-2 בספטמבר כרגיל, ואף הובטח כי להורים יישלח במייל לוח זמנים והנחיות. גם עכשיו היו טענות שמדובר בספין לקראת הבחירות. "איך ייתכן שביום חמישי עדיין היו חסרות סייעות לכמעט 14 גנים וביום שני הכל הסתדר ונמצאו כל הסייעות החסרות", תוהה אחת האמהות.

אם אחרת מוסיפה: "אני לא מצליחה להבין למה הכניסו אותנו ההורים לכזה לחץ, יש צהרון, אין צהרון, יש הרגשה שמישהו ניסה לעשות קופון על ההורים, להכניס אותנו ללחץ, להגיד שאין צהרון ולבסוף להוציא הודעה שהכל הסתדר ולצאת גדולים. לצערי, הם השיגו את ההפך".

בתחילת השבוע הוציא מקום בלב את התגובה הבאה: "בהנחיית הדירקטוריון, החברה העירונית מקום בלב תפתח את הצהרונים במתכונת הבאה: 42 צהרונים אליהם נרשמו מעל 20 ילדים ערוכים וייפתחו כסדרם. בנוסף, ייפתחו גם צהרונים שבהם יש רישום מתחת למינימום 20 ילדים בתנאי שנצליח לגייס את מצבת כוח האדם הנדרש להפעלתם. החברה העירונית מקום בלב בשיתוף אגף החינוך, משקיעה מאמצים אינטנסיביים בגיוס סייעות איכותיות לטובת ילדינו. החלטת הדירקטוריון נועדה להקל על ההורים ולפתוח את הצהרונים בהם יש פחות ממינימום ילדים וזאת מתוך התחשבות בצרכי ההורים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר