שלום-בן-משה-צילום-שרית-צרפתי יוכי פנחסי אדיב צילום אילן חתוכה
שלום-בן-משה-צילום-שרית-צרפתי יוכי פנחסי אדיב צילום אילן חתוכה

סקר: אילו הבחירות היו מתקיימות היום בן משה היה לוקח, פנחסי-אדיב במקום השני

את הסקר ערכה פנחסי-אדיב. בן משה היה זוכה ל-19 אחוזים מהקולות ואילו אדיב ממוקמת במקום השני עם 13 אחוזים מהקולות. אילו הבחירות היו מתקיימות רק בין השניים בן משה היה זוכה ב-39 אחוזים מהקולות ואילו פנחסי-אדיב ב-33 אחוז

פורסם בתאריך: 12.9.18 15:42

סקר של מכון הסקרים סמית, אותו הזמינה המועמדת לראשות העיר יוכי פנחסי-אדיב, מגלה כי אילו הבחירות היו מתקיימות היום, שלום בן משה היה זוכה ל-19 אחוזים מהקולות, ואילו אדיב ממוקמת במקום השני עם 13 אחוזים מהקולות.

מדובר בסקר טלפוני שהתקיים ב-4-5 בספטמבר, ובו השתתפו 450 תושבים ממספר שכונות וגילאים בעיר. בסקר כאמור מוביל בן משה עם 19 אחוז מקולות, אחריו יוכי פנחסי-אדיב עם 13 אחוז, אחריהם נמצאים רז שגיא עם 10 אחוז, בני (בנגה) בית אור עם 8 אחוז, ישי אדוארד עם 7 אחוז, חנוך עוז עם 6 אחוז ואיתי ונה עם 5 אחוז. עוד עולה מהסקר הוא שכ-26 אחוז מתושבי העיר לא החליטו למי הם מצביעים.

אילו הבחירות היו מתנהלות כיום רק בין פנחסי-אדיב לשלום בן משה, בן משה היה זוכה ב-39 אחוזים מהקולות ואילו פנחסי-אדיב ב-33 אחוזים. אילו הבחירות היו מתנהלות בין בן משה לבין רז שגיא, בן משה היה מקבל 40 אחוז מהקולות ואילו שגיא 32 אחוז מהקולות.

 

תוצאות הסקר מציגים אולי את מקור הבעיה של הבחירות הנוכחיות – מספרם הרב של המועמדים – ונראה שבמצב הנוכחי יהיה צורך בסיבוב שני. עוד עולה מהתוצאות ש-45 אחוזים מהנשאלים היו עד גיל 44, בעוד ש- 35 אחוזים היו בין הגילאים 45-59 ואילו היתר היו בגילאי 60 ומעלה. 21 אחוזים מתוך המשיבים היו אנשים שהגדירו עצמם כדתי או מסורתי דתי, 27 אחוזים הגדירו עצמם כמסורתי שמקורב לדת, ואילו 52 אחוזים הגדירו עצמם כמסורתיים לא דתיים או חילונים.

"אני מעודדת מהתוצאה המציבה אותי כמועמדת להחליף את ראש העיר", אומרת אדיב. "יחד עם זאת עבודה רבה לפנינו 26 אחוז מתושבי העיר עדיין לא החליטו למי להצביע ונראה כי קולותיהם יכריעו את הבחירות. הסקר מציג את מה שכולנו מרגישים, חוסר שביעות הרצון מהניהול והנראות של ראש העין. אני קוראת לכל התושבים לצאת ולבחור ובכך להשפיע על דמותה ואופייה של העיר המיוחדת הזאת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ליטל

    תורי להמציא ?!
    חחח סקר הכי בושה שיש .. תסתכלו בפייסבוק וברחובות העיר .. איזה יוכי ?! איתי ונה הוא המועמד החזק ביותר והוא יהיה ראש העיר הבא .
    צעיר כרזימטי ועושה למען העיר כבר 4 שנים .

  2. הדר

    איתי ונה המועמד המוביל ובצדק !
    יוכי אני ממליצה לך בחום להתחבר עם איתי וביחד תכניסו רוח חדשה לעיר
    לבד אין לך סיכוי

  3. רובנשטיין

    נראה שמתקיים מאבק קשה על המקום השני בראש העין. במקום הראשון נמצא שלום בן משה. 26% לא החליטו לפי הסקר, ו-68% כן החליטו. ביחד 94%. ו 6% ????

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר