טל לוי (מימין) וצורי עטר
טל לוי (מימין) וצורי עטר

הפועל מחנה יהודה פתחה את העונה עם הפסד: "העובדה שאין לנו בית היא בעוכרינו"

מחנה פתחה את ליגה א' דרום בהפסד 1:0 דרמטי לירמיהו חולון, ובמועדון ממשיכים לחכות למגרש הביתי שיהיה מוכן לפעילות. "אין ספק שזו אחת הסיבות להפסד", אמר המנהל המקצועי צורי עטר

פורסם בתאריך: 20.9.18 11:55

הפועל מחנה יהודה הייתה קרובה לנקודה ראשונה בליגה א' דרום, אבל שער של חן לויאן בתוספת הזמן העניק שלוש נקודות לירמיהו חולון עם ניצחון 0:1 וסידר סוף שבוע עגום לשחקנים של המנהל המקצועי צורי עטר והמאמן טל לוי. העונה דווקא יש במחנה לא מעט ציפיות עם קבוצה חדשה כמעט לחלוטין ושחקנים שעברו דבר או שניים גם בליגות בכירות יותר. לא פחות משבעה שחקנים חדשים פתחו בהרכב, בראשם האקסים של מכבי פתח תקוה דני פרדה וסולי צמח. יחד עם השוער מייק חכים, טל ארז, רפי עמרן, פיני מתנה ומאור עידא תנסה הקבוצה להיות גורם משמעותי בליגה השלישית, בטח ביחס לעונה שעברה.

עניין נוסף שכמעט כרגיל מטריד את ראשי הקבוצה הוא השיפוץ במגרש השכונתי שממשיך להתעכב וגם את העונה הנוכחית נאלצה הקבוצה לפתוח במגרש הסינטטי הסמוך לאצטדיון המושבה, שלא בדיוק עונה על ההגדרה של מגרש ביתי. "ברור שהעובדה שאין לנו בית היא בעוכרינו וזו אחת הסיבות להפסד", אמר עטר. "בסך הכל שיחקנו לא טוב וחבל שסבלנו מחוסר אחריות בדקות האחרונות".

אגב, בשבועיים האחרונים משמש עטר גם כמאמן קבוצת הנוער לאחר שהמאמן מורן ז'אן, העובד במקביל גם בבנק דיסקונט, הודיע לראשי המועדון כי לא אושר לו לעבוד בעבודה נוספת. כיוון שהאימונים של הנוער והבוגרים חופפים, כרגע נמצא עטר בעיקר עם הנוער עד למינוי מאמן קבוע. גם מהנוער של מחנה לא הגיעו בשורות מעודדות בשבת שעברה, עם הפסד 2:1 למכבי יבנה במחזור הפתיחה של הליגה הלאומית מחוז דרום. תמיר ישראל העלה את מחנה יהודה ליתרון בדקה ה-50, אבל יבנה הגיבה מהר ותוך 19 דקות בלבד השלימה מהפך. בסוף השבוע ייפגשו קבוצות הבוגרים של יבנה ומחנה במחזור השני, כשהצוות של עטר את לוי יעשה מאמץ לזכות בנקודות ראשונות לרגל חג סוכות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר