דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

יונגר וגלנט נפגשו לראשונה, הבעלים לשעבר נדרש לספק מסמכים

למרות שהמפרק הזמני של הפועל פנה אליו כבר לפני כחודש, נפגשו השניים השבוע. על גלנט לספק דוחות שנתיים ורבעוניים וכן את מאזני המועדון בשנות בעלותו

פורסם בתאריך: 16.10.18 12:23

הבעלים לשעבר של הפועל, דורון גלנט, שתחתיו הגיע המועדון לשפל חסר תקדים והליך פירוק, נפגש מוקדם יותר השבוע עם המפרק עו"ד יצחק יונגר. גלנט זומן על מנת לספק הסברים מדוע המועדון הגיע לקריסה כלכלית תחת בעלותו. גלנט זומן על ידי המפרק עוד לפני כחודש, אך ביקש לדחות את הפגישה. יונגר הסכים לדחייה אך הבהיר לו כי מדובר בחובה, וכי אם יסרב להגיע, יוצא צו בית משפט המחייב אותו להגיע.

כרגע עדיין לא מדובר בחקירה הרשמית של המפרק, והפגישה הוגדרה כחיובית ובאווירה נינוחה. גלנט התבקש על ידי יונגר לספק מסמכים ובהם את הספרים של המועדון בתקופתו – דוחות שנתיים ורבעוניים, וכן את המאזנים של הקבוצה. השנים קבעו להיפגש שוב בקרוב, אז אמור גלנט להציג את המסמכים, שעותק מהם ישמר אצל המפרק לצורך החקירה.

כזכור, כשהתקיים משא ומתן בין גלנט לעמותת הכחולה לגבי רכישה של חלק מהמועדון על ידם, התקשה גלנט להציג להם את הדוחות הנ"ל והמשא ומתן נמשך זמן רב בעקבות כך, ולא הבשיל. בהמשך נאלץ גלנט לפנות להליך פירוק לאחר שלא יכול היה לעמוד בחובות שצבר המועדון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר