שבוע מנהיגות. צילום באדיבות אגף הנוער
שבוע מנהיגות. צילום באדיבות אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: מליאה פתוחה, חדר מוזיקה והפנינג עיד"ן צעיר

פורסם בתאריך: 18.10.18 11:37

השבוע שהיה:

שבוע מנהיגות. ביום ראשון פתחנו את שבוע המנהיגות בבתי הספר ובגופי הנוער. שבוע זה מהווה "יריית פתיחה" ובו מתקיימות פעילויות בנושא דמוקרטיה, הרצאות של אורחים חיצוניים ונציגי מועצת הנוער. מטרת השבוע הזה היא לעודד את בני הנוער להתמודד לתפקידי המועצות הבית ספריות על מנת לפעול וליזום דברים למען הנוער בעיר.
מליאת פתיחה של מועצת הנוער העירונית. ביום רביעי התקיימה מליאה פתוחה, בה התאפשרה "הצצה" אל פעילות המועצה. האורחים השתתפו במליאת המועצה והביעו את דעתם בנושאים שהועלו. כמו כן, "טעמו" מפעולותיהן של הוועדות השונות והיו שותפים פעילים בפיתוח פרויקט.

בית דני מרכז מוזיקלי. צילום באדיבות אגף הנוער

בית דני מרכז מוזיקלי. צילום באדיבות אגף הנוער

השבוע שיהיה:

פתיחת שנה במרכזי הנוער בעיר. 13 מרכזי הנוער הפזורים בשכונות בעיר מתחילים את הפעילות השוטפת בשעות אחר הצהריים. צוותי המרכזים עברו בין החטיבות והתיכונים וסיפרו לבני הנוער על הפעילויות המגוונות ביניהן סדנאות, כיתות אמן, ערבי כיף והתנדבויות במסגרת התוכנית למעורבות חברתית.
מרכז הנוער המוזיקלי ״בית דני״ נפתח גם הוא לאחר השיפוץ הכללי ובני הנוער אף עזרו בעיצוב ובבחירת הרהיטים. מרכז הנוער מאובזר בחדר מוזיקה עם כלים מגוונים ואף חדר הקלטות לרווחת הנוער. מרכז הנוער בית דני – רח שטמפפר 89.
לרשימת כל כתובות מרכזי הנוער כנסו לעמוד הפייסבוק של אגף חברה, נוער וצעירים פתח תקוה.
הפנינג ״עיד״ן צעיר״ של תוכנית המד״צים העירונית. ביום שלישי הבא 23.10 ייערך במרכז הנוער נווה גן הפנינג הרשמה לתוכנית "עיד"ן צעיר", תוכנית בהדרכת המד"צים של תוכנית עיד"ן.
ההפנינג יתקיים בין השעות 17:30-19:00 ובמהלכו יופעלו תחנות משחק ויצירה על ידי המד"צים לטובת ילדי כיתות ד'-ו'. החניכים בתוכנית ייהנו מפעילות חברתית שבועית אשר תתקיים בימי שלישי במרכז הנוער נווה גן בשעות הערב.
מרכז הנוער נוה גן- אהרון כצנלסון 8

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר