הקלפי בנוה גן ראש העין
קלפי בראש העין הערב

הקלפיות נסגרו, הספירה מתחילה: 64 אחוז מבעלי זכות הבחירה הצביעו

אחוז ההצבעה בראש העין גבוה מאחוז ההצבעה בבחירות הקודמות בעיר

פורסם בתאריך: 30.10.18 18:50

22:00 – הקלפיות נסגרו, מתחילה ספירת הקולות. כ- 25,500 תושבים הצביעו, 64 אחוז מבעלי זכות הבחירה, 2.5 אחוז יותר מאשר בבחירות הקודמות.

19:45 – להקת סמנה מופיעה עתה במרכז המסחרי הוותיק בראש העין, כמעין אתנחתא מהיום.

צפו בסרטון שצילם רפאל חתוכה:

18:50 – דאגה בפסגות אפק: אחת מתושבות השכונה העלתה פוסט בו דיברה על אחוז הצבעה נמוך בשכונה לעומת אחוז ההצבעה בשאר חלקי העיר וכתבה: "אם אכפת לכם ממצב השכונה, צאו להצביע". עד עתה הצביעו בראש העין 20, 450 תושבים, המהווים 52 אחוז מבעלי זכות ההצבעה, שזה 11.9 אחוז יותר מהשעה הזו בבחירות הקודמות. מאחת הסיעות נמסר כי עד עתה 64 אחוז מתושבי השכונות הוותיקות הצביעו ו-45 מתושבי השכונות החדשות. במקביל קרא גם עופר שכטר ממרצ לתושבים לצאת להצביע. צפו בסרטו של שכטר: 

16:45 – עד עתה הצביעו בראש העין כ-16,280, המהווים 41 אחוז מבעלי זכות הבחירה, 6.1 אחוז יותר מהשעה המקבילה בבחירות הקודמות.

ישי אדוארד מצביע

ישי אדוארד מצביע

13:00 – במטה של המועמד לראשות העיר, ישי אדוארד, מתלוננים על הפליה. הטענה היא שלא אישרו להם לתלות שלטים במרחב הציבורי, ביקשו להכניס את הרמקולים לרכבים והשיא היה כאשר אדוארד הגיע להצביע ומנהלת הקלפי לא אישרה לו להצטלם מצביע למרות שכל המתמודדים הצטלמו כך. רק אחרי דין ודברים הצביע אדוארד והצטלם.

בן משה ואיתן כבל

בן משה ואיתן כבל

גיא אליהו מספר 3 של ישי אדוארד ופעילים

גיא אליהו מספר 3 של ישי אדוארד ופעילים

עומר שכטר, יחד עם אילן גילאון

עומר שכטר, יחד עם אילן גילאון

12:40 – מספר מתמודדים התלוננו על כך שפתק ההצבעה של רז שגיא הוא צהוב בגוון חזק מידי, ומשקלו 80 גרם במקום 70. שגיא אמר שהפתקים נעשו בבית הדפוס ואושרו כדין.

רז שגיא ופעילים

רז שגיא ופעילים

בנגה ופעילים

בני בית אור, איתי ונה ופעילים

יוכי פנחסי אדיב ופעילים

יוכי פנחסי אדיב ופעילים

11:30 – נכון לשעה זו הצביעו 5,775 מתוך 39,662 בעלי זכות בחירה, מה שמהווה 15 אחוז. הבחירות מתנהלות בצורה רגועה. אתמול פנה שלום בן משה אל כל המתמודדים בבקשה שהבחירות יהיו הוגנות ונקיות.

שלום בן משה ופעילים שלו

שלום בן משה ופעילים שלו

07:00 – 65 קלפיות נפתחו הבוקר בראש העין לטובת תושבי העיר שיבחרו במהלך היום את ראש העיר וחברי מועצת העיר, בשני פתקים. עד עתה לא דווח על תקלות מיוחדות. הקלפיות ייסגרו בשעה 22:00.

התושבים יצביעו בעזרת שני פתקים, צהוב ולבן, ויבחרו מי יוביל את עיריית ראש העין מכיסא ראש העיר וממושבי המועצה. בסך הכל בראש עין יש 39,662 בעלי זכות בחירה, כאשר שיעור המצביעים בבחירות הקודמות בעיר עמד על 65.4 אחוזים. הצפי הוא שהאחוז יעלה במעט בגלל ריבוי המתמודדים וגם משום שלראשונה יום הבחירות לרשויות המקומיות מוגדר כיום שבתון.

שישה מועמדים יתמודדו על ראשות העיר ועוד 14 סיעות יתמודדו על המקומות במועצת העיר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר