רז שגיא מצביע בסיבוב השני
רז שגיא מצביע בסיבוב השני

המפסיד בסיבוב השני, רז שגיא, בתגובה לתוצאות: "העיר הפסידה, אני מקווה שבעוד חמש שנים יהיה פה מה לתקן"

רז שגיא אמר לפעיליו אמש לאחר שהבין שהפסיד: "עשינו מסע מדהים ומצאתי פה חברים מדהימים". הוא הפסיד בפער של 3.67 אחוזים שהם 897 קולות

פורסם בתאריך: 14.11.18 09:52

המפסיד בסיבוב השני של הבחירות בראש העין, רז שגיא, הגיב ואמר אמש במטה הבחירות שלו מיד עם היוודע התוצאות: "אני רוצה להגיד תודה לכל האנשים. יש פה כמה עשרות אנשים שלא מכירים אותי. אני לא יודע מאיפה גייסתם כוחות, אך כל חוג בית שקיימתי היה שווה בשבילכם. עשינו מסע מדהים ומצאתי פה חברים מדהימים. אני לא מצטער על רגע. אם היו שואלים אותי לפני המסע ואומרים לי שאלו יהיו התוצאות, הייתי אמר שאני עדיין אלך לכל ישיבה ועדיין אפגוש אתכם. מי שהפסיד בעיני זו העיר שלא הפסידה אותי אלא הפסידה דרך חדשה. מכירת החיסול מראה את הכיוון של העיר בחמש השנים הקרובות. אני מקווה שבעוד חמש שנים יהיה פה מה לתקן".

נזכיר כי ראש העיר, שלום בן משה, ימשיך בתפקידו לאחר שניצח את הבחירות בפער קטן של 3.67 אחוז. על פי תוצאות לא סופיות, לפני ספירת המעטפות הכפולות, של משרד הפנים בן משה זכה ב-51.97 אחוז מהקולות ואילו שגיא ב-48.03 אחוז מהקולות. בסך הכל נספרו בעיר 22,789 קולות כשרים, 11,843 הצביעו לבן משה ו-10,946 הצביעו לשגיא.

בן משה אמר אמש: ״אני נרגש ביותר ברגעים אלו. מכל הניצחונות שהשגתי בחיי – זה אחד הניצחונות הגדולים. אני מודה לתושבי ראש העין היקרים שנתנו בי אמון פעם שנייה ברציפות. מעתה ואילך תהיה ראש העין אחת, ללא הבדלי שכונות. אני גאה בעיר הזאת ואוהב אותה״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר