פתיחת ישיבת המועצה הראשונה צילום: זאב שטרן
פתיחת ישיבת המועצה הראשונה צילום: זאב שטרן

כחלון בירך, גרינברג הושבע, ברוורמן לא הגיע: צפו בישיבת המועצה

לאחר נאום כחלון הוצגו כל חברי המועצה. רמי גרינברג אמר: "אני ראש עיר של כולם, כמו שהייתי חבר מועצה של כולם מכל הלב. כולנו נבחרת אחת שצריכה לראות את טובת העיר". אושר מינוי שלושה סגני ראש עירייה בשכר

פורסם בתאריך: 21.11.18 20:01

הhשיבה הראשונה והחגיגית של מועצת העיר החדשה נפתחה הערב (יום רביעי) בשעה שש באולם של תיכון ברנר בעיר. תחילה נאם שר האוצר משה כחלון ולאחר מכן הוצגו כל חברי מועצת העיר. הנעדר היחיד הוא איציק ברוורמן, שכיסאו נותר ריק.
"כל עובדי העירייה נמצאים כאן ואתם השותפים שלנו להוביל את המהפכה שנקראת פתח תקווה", אמר ראש העיר רמי גרינברג, "אנו רוצים לתת שירות לתושבים בצורה הטובה ביותר. אנו נעמוד במשימה העיקרית של לתת שירות לתושבי העיר בכל השכונות והתחומים. אני רוצה להודות למשפחתי היקרה שהגיעה לכבד אותנו. בסופו של יום, כמה שאדם יפעל, ללא משפחה שנותנת גב ויסודות, זה לא יכול לקרות. שואלים אותי איך הגעתי לזה, אז כנראה שזה הגיע מהחינוך בבית. תודה רבה למשפחתי".

צפו בטקס ההשבעה של רמי גרינברג:

צפו בישיבה:

בהמשך אמר גרינברג: "אנחנו אחרי הבחירות. עברנו מערכות כאלו ואחרות, ובכל מערכת יש אמוציות. בסוף זה תהליך דמוקרטי וזו זכות גדולה ולא חסד. הציבור נותן לנו את הכוח לשרת את הציבור. השגנו ניצחון גדול בעיר, מעבר לכל הציפיות. היום, אחרי הבחירות, אני ראש עיר של כולם, כמו שהייתי חבר מועצה של כולם מכל הלב. כולנו נבחרת אחת שצריכה לראות את טובת העיר. אנו צריכים לייעל את המערכת העירונית שתיתן מענה לתושבים עם אמנת שירות ותכנון עבודה. צריך לקדם הרבה תחומים: חינוך, התחדשות עירונית, ביטחון, נוער וספורט. העיר תהיה מובילה בכל התחומים וביצענו כבר כמה החלטות כאלו. קיצצתי בשכרי עשרה אחוזים, אפשרנו לגמלאים לחנות חינם ברחבי העיר ועוד. תזכרו, אנחנו פה בשבילכם וזה מה שיהיה. הערב אנו מעבירים שלושה סגנים בשכר במקום חמישה, וזאת כדי לתת דוגמה להתנהלות עם כספי ציבור".

בתום הנאום הודה גרינברג לברוורמן על תקופת כהונתו בראשות העירייה. בישיבה הוכרז רשמית כי הפארק הגדול ייקרא על שמו של איציק אוחיון. אשתו, דליה אוחיון, הודתה לגרינברג במילים חמות.

פתיחת ישיבת מועצה ראשונה. צילום זאב שטרן

פתיחת ישיבת מועצה ראשונה. צילום זאב שטרן

פתיחת ישיבת המועצה ראשונה . ברוורמן לא הגיע צילום זאב שטרן

פתיחת ישיבת המועצה ראשונה. ברוורמן לא הגיע
צילום זאב שטרן

צפו בדברי התודה של דליה אוחיון:

פרט לגרינברג נשאו דברים חברי מועצה ובעלי תפקידים נוספים.

רון כץ, יו"ר יש עתיד וממלא מקום ראש העיר: "במהלך החודשים האחרונים קיבלנו את אמון הציבור להוביל את העיר ולמעשה נתנו לנו את הכוח לשנות. בחמש השנים האחרונות למדתי את צורכי התושבים והבנתי שבתחום החינוך ארצה להשקיע את מירב זמני. אני ניגש למלאכה בחרדת קודש. אני שואף שכל ילד יצא ממערכת החינוך בצורה ערכית. לשם אנחנו מכוונים".
איציק דיעי סגן ראש העיר, הבית היהודי: מרגע שנבחרנו אנו צריכים להוביל את העיר קדימה ולפי זה הציבור ישפוט אותנו. אני רוצה לברך את רמי גרינברג, הצלחתך היא הצלחתנו".
אורי אהד מסיעת הביצועיסטים אמר: לקיים את הישיבה כאן בתיכון ברנר זה מרגש, כאן התחלתי את הפעילות הציבורית שלי. פה למדתי לשנות ולהוביל דברים. התפקיד של רמי גרינברג הוא מאתגר אך גם מלא סיפוק. ביום שישי הייתה לי הזכות לעמוד בשיירה לנסוע לשדרות שסובלים מקסאמים. שם ראיתי את פתח תקווה החמה, ואלו האנשים שאת אמונם ביקשנו. אנו כאן למטרה ברורה – לשרת ולשרת ולשרת. דווקא היום התירוץ שאי אפשר להשפיע מהאופוזיציה הוא נדון לכישלון. תשאלו את רמי שנבחר לראשות העיר מהאופוזיציה. רמי החליט לא לצרף אותנו לקואליציה וזו זכותו".
גנאדי בורשבסקי, רשימת מנצחים: "לכל מערכת בחירות יש את האפיונים שלה. הרוח נושבת בעיר מרמזת על רצון התושב לקבל שירות טוב והוגן. נפעל על פי עניין ולגופו של עניין".
איתי שונשיין, רשימת מחוברים: "זו הייתה מערכת בחירות מורכבת ופעם ראשונה שאני מתמודד בעצמי לראשות העיר. בסופו של יום אנחנו נצטרך להסתכל על עתיד העיר. הקדנציה הקודמת הייתה פחות טובה. פתח תקווה היא עיר של 250 אלך תושבים. זו עיר שצריכה לתת שירות לתושב. מרכז העיר נראה זוועה וצריך לטפל בנושא התחדשות העירוני ובמיתוג העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר