מתחם הגנים
מתחם הגנים

בוקר בגן עירוני בפתח תקוה: 33 ילדים, אשת צוות אחת

במשך כמעט שעתיים, החל מפתיחת הגן, נותרו 33 ילדים בגן באם המושבות עם סייעת אחת. אחת האמהות: "התקשרתי לעירייה, אז אמרו לי שאני תופסת להם את הקו והם לא יכולים לחפש מחליפה"

פורסם בתאריך: 29.11.18 13:08

במשך כמעט שעתיים, נותרו ביום שלישי 33 ילדים בגן עירוני ברחוב בת שלמה באם המושבות, עם אשת צוות אחת. לטענת ההורים, שהביאו לגן את הילדים בבוקר, הם הופתעו לראות במקום רק אשת צוות אחת, למרות שבשגרה יש בגן שתי סייעות וגננת. ההורים מסבירים שמדובר בבעיה שחוזרת על עצמה ובכל פעם אשת צוות אחרת מחסירה, לעיתים בגלל מחלה, חופשה, ובאגף גני הילדים לא מסוגלים לתת מענה ולא מוכנים שההורים יישארו עד שיגיע מחליף. "בבוקר, הודיעה הגננת המשלימה שהיא חולה ולא יכולה להגיע, את הסייעת השנייה בגן שלחו לגן אחר לסגור פינה ובפועל נוצר מצב שהילדים שלנו נשארו רק עם סייעת אחת, סייעת אחת שאמורה לתת מענה ל-33 ילדים קטנים, לקבל אותם, לקיים מפגש, להכין ארוחת בוקר, וברור שזה לא הגיוני ולא מעשי", אומרת אחת האמהות. "יצרתי קשר על הבוקר עם העירייה לבדוק מה קורה, התשובה שלהם הייתה שהם מחפשים סייעת נוספת וכרגע אין להם. כשניסיתי להבין מתי תגיע עוד סייעת, הם אמרו לי שאני תופסת להם את הקו ומפריעה להם לחפש אשת צוות נוספת. אני לא מבינה מדוע הם מחפשים רק באותו רגע שזה קורה ולא דואגים מראש לבנק של מחליפות, זו בעיה שאנחנו נתקלים בה לאורך כל השנה וזה רק מחריף בחורף". לטענת האם, היו הורים שהתנדבו להישאר, אך נאמר להם שזה בלתי אפשרי.

בתחילה טענו בעירייה שבגן הספציפי הזה מועסקות 4 סייעות, מתוכן 2 "סייעות חונכות" ואכן, סייעת שניה נשלחה לגן אחר, על מנת למנוע את סגירתו וכאמור – בזמן פתיחת השערים היו בגן 3 נשות צוות. אחרי שההורים התעקשו שהדברים אינם נכונים, הוציאה העירייה הבהרה בנושא: "לצערנו נמסר למנהל החינוך מידע שגוי ביחס למספר נשות הצוות בגן. לאחר בדיקה מחודשת נבקש לדייק את הדברים הבאים: בגן עובדות גננת ושתי סייעות. ביום שני אכן נמצאות שתי סטודנטיות וביום שלישי הגן עם נפתח סייעת אחת כיוון שהשניה נשלחה למילוי מקום כדי למנוע סגירת גן אחר. הגננת הודיעה בבוקר שהיא לא תגיע לגן ופיקוח משרד החינוך ביקש לנסות ולהציב סייעת במקום גננת כדי למנוע את סגירת הגן, מינהל החינוך שיבץ סייעת במקום גננת והגן פעל עם שתי סייעות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר