המתמודדים לבחירות יור מועצת הנוער העירונית. צילום באדיבות אגף הנוער
המתמודדים לבחירות יור מועצת הנוער העירונית. צילום באדיבות אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: בחירות, יום המורה, התנדבות ואירועי חנוכה

פורסם בתאריך: 28.11.18 16:47

השבוע שהיה:

בחירות ליו"ר מועצת הנוער העירונית. ביום שלישי האחרון התחיל באופן רשמי מסע הבחירות לתפקיד יו"ר מועצת הנוער העירונית. המתמודדים אליאן ימיני, שלי פליס, ראובן טגניה, תומר יצחק וניראל שחר, החלו בקמפיין בחירות שיימשך כחודש ימים. במהלך החודש הקרוב כל מתמודד יציג את המצע שלו, יתייחס לחזון שלו ויציין את היעדים והמטרות של מועצת הנוער לשנה הקרובה.

מיזם פלוגתא. השבוע, במסגרת תחום מעורבות חברתית, הושק במרכז הצעירים החממה מיזם פלוגתא שהוא מפגשים בין חילונים, חרדים ודתיים. המפגש הראשון לקראת חנוכה התקיים בסימן חושך- אור. כעשרים צעירים מכל המגזרים נפגשו לדון בסוגיות הבוערות לכולנו: דת ומדינה, שבת, גיור, שוויון בנטל, יהדות ומגדר ועוד.

פעילות הוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה. מרכזי הנוער גלים ואחדות ציינו את יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה בפעילות חינוכית ערכית. בני הנוער נחשפו לסיפורי גבורה ודנו במשמעותה, הבינו את החשיבות של מתן כבוד לפצועים, והודו והוקירו אותם על המסירות, העוצמה וההקרבה.

השבוע שיהיה:

יום המורה. מנהלי מרכזי הנוער יחגגו ביום חמישי ביחד עם תלמידי חטיבת ברנר את יום המורה בהפנינג חגיגי. במהלך ההפנינג תיערך סדנת שזירת פרחים כאשר בסיומה התלמידים יחלקו אותם למורים כהבעת הערכה והוקרת תודה. בנוסף, התלמידים יכינו שי צנוע לכל העוסקים במלאכת ההוראה בבית הספר.
מצעד הלפידים של תנועות הנוער. ביום חמישי הזה (29.11) ייערך מצעד הלפידים בהובלת אגף חברה, נוער וצעירים ובהשתתפות כל תנועות הנוער הפועלות בעיר. המצעד ייערך ברחובות העיר ויסתיים בהיכל התרבות בטקס בנוכחות מכובדים רבים. במהלך הטקס נעניק "אות יקיר תנועות הנוער" לבתי הספר בהם התקיים גידול באחוז התלמידים שהצטרפו לתנועות הנוער בשנה האחרונה. את האירוע נקנח בהופעה של הזמר ישי ריבו.

פעילות התנדבותית בבתי אבות. בערב נר ראשון של חנוכה ייצאו בני הנוער ממרכז הנוער גלים להתנדב בבית אבות "נאות השרון". בני הנוער ביחד עם בני הגיל השלישי יעברו סדנת מאסטר שף סופגניות אשר בסופה יקיימו הדלקת נרות חגיגית משותפת.

מאירים את העיר שדרות. בנר שמיני של חנוכה ייצאו בני נוער ממרכזי הנוער להשתתף במצעד הלפידים המסורתי של נוער שדרות בסימן "מאירים את העיר". נוער פתח תקוה ישתתף בצעדה במטרה להביע את תמיכתו בבני הנוער תושבי שדרות ולחזק את ידיהם.

מירוץ לחנוכייה. ביום חמישי הבא יתקיים במרכז הנוער עמישב מרוץ לחנוכייה. בסיום, בני הנוער ידליקו נרות חנוכה עם התושבים, יאכלו ארוחת ערב משותפת וייהנו ממסיבת ריקודים וקריוקי .

הפנינג התרמה. במרכז הנוער אם המושבות יתקיים בשבוע הבא הפנינג התרמה לכלל הקהילה בהובלה של קבוצת מעורבות חברתית "הפרפרים של עומר". בני הנוער יפעילו דוכנים מגוונים, תתקיים הופעה של ליצן לרווחת הילדים, הדלקת נרות וחלוקת סופגניות. גיוס הכספים מערב זה יהיה לטובת משפחות נזקקות.

אירוע ג'אם הסופגניות הגדול. ביום שלישי הבא יתקיים אירוע מוסיקאלי במרכז הנוער בית דני בשיתוף בית ספר מעו"ף. האירוע יאפשר במה פתוחה לשירה, ריקוד, ניגון וספוקן ווארדס, מוסיקה טובה ותחנות הפעלה מצחיקות לחנוכה.

לחזק את החולים. במהלך השבוע הבא מרכזי הנוער יחד עם האגודה למלחמה בסרטן יאירו את חג החנוכה בבתיהם של משפחות חולי סרטן. בני הנוער יגיעו לבתיהם להדלקת נרות משותפת, יחלקו סופגניות וייהנו מאווירת החג.

קייטנת חנוכה. תנועת הצופים שבט ברק, מקיימת זו השנה השלישית קייטנת חנוכה לילדי שכונת עין גנים. הקייטנה תתקיים בימים 9-10.12.18 לכיתות ד-ו בין השעות 08:30-14:00 בעלות של 80 שקלים ליומיים בבית הספר עין גנים. לפרטים: עמית 052-8173334 . מספר מקומות מוגבל.

# מדור נעשה בשיתוף עם אגף חברה, נוער וצעירים בעיריית פתח תקוה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר