יו"ר וועד הגנים מוניק טרייגר סנדו (משמאל) וראש הוועד החדש מורן אריה-אביב
יו"ר וועד הגנים מוניק טרייגר סנדו (משמאל) וראש הוועד החדש מורן אריה-אביב

וועדי הגנים אוחדו: מוניק טרייגר-סנדו ומורן גור אריה-אביב ישמשו יחד כיושבות הראש

לאחר התערבות יו"ר וועד ההורים העירוני, יאיר דואק, שהבין שלא ניתן להמשיך לפעול בנפרד, הגיעו הצדדים להסכמות להפעלת וועד אחד. טרייגר-סנדו: "המטרה שעומדת למול עיניי, היא טובת הילדים"

פורסם בתאריך: 29.11.18 10:54

לאחר חוסר הסכמות וויכוחים רבים, אוחדו שני וועדי הגנים הפועלים בראש העין לוועד גנים עירוני אחד. כיו"ר הוועד המשותף ישמשו מוניק טרייגר-סנדו ומורן גור אריה-אביב, זאת לאחר זמן מה בו עמדו בראשי שני וועדים מקבילים.

כזכור לפני מספר שבועות התאגדה קבוצה של הורים שהחליטה להקים וועד חדש במקביל לזה הקיים, מאחר שלטענתם, הם לא היו מרוצים מהתנהלות הוועד. לאור העובדה שלא ניתן לעבוד מול שני וועדים שונים התערב יו"ר וועד ההורים העירוני, יאיר דואק, ובתום שיחות ומפגשים הוציא אתמול הודעה בזו הלשון: "אני שמח לעדכן שוועד הגנים העירוני איחד כוחות עם שני קבוצות הועד שהיו, הקבוצה בהנהגתה של מוניק והקבוצה בהנהגתה של מורן התאחדו לוועד גני ילדים אחד בהנהגה של מוניק ומורן. אני בטוח שבכוחות משותפים הם ייצגו את כל ילדיי הגנים בעיר ויעבדו בשיתוף פעולה ביניהם ובין אגף החינוך בעיר. בהזדמנות זו אבקש להודות לעו"ד דקלה ליטווק שעמלה ימים ולילות על מנת שנגיע לאיחוד המבוקש".

 

טרייגר-סנדו הוסיפה: "המטרה שעומדת למול עיניי, היא טובת הילדים. אני אמשיך לפעול ולעשות עבורם ככל הניתן ואני מודה לאגף החינוך ולניצה בראל ממקום בלב, על שיתוף הפעולה עם ועד הגנים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר