דורון גלנט. צילום: זאב שטרן
דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

דורון גלנט: "מנסים להכשיל אותי אבל אני חזק"

איומי ההורדה לליגה א' של הבקרה התקציבית לא מדאיגים את הבעלים של הפועל: "הקבוצה התנהלה בבלאגן עד שבאתי, לכן המאזנים לא הוגשו בזמן"

פורסם בתאריך: 17.7.17 14:42

כמדי שנה, גם הפעם לא פסחה הבקרה התקציבית על הפועל, ובתחילת השבוע שיגרו ראשיה מכתב למועדון, לפיו עליהם להסדיר את ענייניהם בבקרה בטרם יוכלו לפתוח את עונת 2017/18. כרגיל, שוב טרחו לציין בבקרה גם את סכנת הירידה לליגה א'. עם זאת, לא נראה שבהפועל יש מי שמתרגש מדי מההתרעות, ובמועדון צפויים להעביר באמצע השבוע דו"ח רו"ח מבוקר כדי להסדיר את העניין.

"שיורידו אותנו גם שלוש ליגות, נו באמת", הגיב בציניות דורון גלנט. "כל שנה יש לנו עם הבקרה אותו סיפור אבל הם יקבלו בהקדם את כל החומר שחסר. הפועל התנהלה בבלאגן שלם עד שהגעתי, כל האנשים הוחלפו, כולל הרו"ח, ולכן המאזנים לא הוגשו בזמן. כבר שנה וחצי אני קורא שהפועל הולכת לפירוק ויש בה את כל הקטסטרופות שבעולם, אבל כולם אוכלים את הכובע יום אחרי יום. מנסים להכשיל אותי אבל אני חזק".

"יש מיליון מסמכים שצריך להציג ומדובר בפרוצדורה לא פשוטה, אבל הכל יוגש ויהיה בסדר", הוסיף גורם במועדון. הערב (18:00) תקיים הקבוצה משחק אימון שני בקיץ הזה, כשתתארח אצל עירוני רמת השרון. עדכונים חיים מהמשחק יועברו כאן באתר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר