יום צה"ל צילום אגף הנוער
יום צה"ל צילום אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: מסע משפחתי, כנס מועצות, מלגות ונוביגוד

פורסם בתאריך: 19.12.18 16:20

השבוע שהיה

כנס מועצות. ביום חמישי שעבר התקיים בהיכל התרבות כנס מועצות תלמידים בהובלת פרלמנט הילדים העירוני. בכנס השתתפו מאות נציגים מבתי הספר היסודיים אשר לקחו חלק בסדנאות ונהנו מצפייה בהצגה "צו הלב".

מסע משפחתי. ביום חמישי שעבר הגיעה למרכז הנוער נווה עוז אדווה ביטון, לספר את סיפור המסע של משפחתה לצד בתה הקטנה אדל שנפצעה בפיגוע. אדווה סיפרה גם על עמותת אדל – עמותה שהקימה שמסייעת למשפחות שאיבדו את יקיריהן. בני הנוער קיבלו השראה ובימים אלה עמלים על הקמת פרויקט לגיוס כספים לטובת משפחות שכולות.

הרצאה. ביום ראשון האחרון התקיימה במרכז הנוער אחדות הרצאה מרתקת מפיו של דני פרדה, שחקן ליגת העל לשעבר. דני סיפר על דרכו בעולם הכדורגל החל מצעדיו הראשונים ושיתף בסיפורו האישי. בני הנוער שמעו על הקשיים לצד ההצלחות והיו מרותקים.

איכות סביבה. בשבוע שעבר התקיימה פעילות ייחודית של תנועת הנוער בית"ר בשיתוף האגף לאיכות הסביבה. בפעילות השתתפו כ-50 חניכים יחד עם עמותת צל לכלבים. החניכים הכינו בתים ניידים מחומרים ממוחזרים לחתולי הרחוב. את הבתים הממוחזרים פיזרו החניכים במרכז העיר.

הכנה לצה"ל. מרכז ההכנה לצה"ל ערך ביום שני האחרון אירוע יום צה"ל בתיכון עמל א׳. התלמידים נחשפו במהלך האירוע למגוון פעילויות ושמעו הרצאה של בוגר יחידת המסתערבים.

מלגות. החלה ההרשמה למלגה העירונית. לראשונה מפעל הפיס נרתם לחלק 700 אלף שקלים לסטודנטים תושבי העיר. לפרטים והרשמה: מרכז הצעירים החממה 03-9074720.

פעילות בתים לחתולי רחובצילום: אגף הנוער

פעילות בתים לחתולי רחוב צילום: אגף הנוער

כנס מועצת תלמידיםצילום אגף הנוער

כנס מועצת תלמידים צילום אגף הנוער

השבוע שיהיה

פרלמנט הילדים העירוני. ביום חמישי הקרוב (20.12) יתקיים במרכז הנוער נווה גן טקס התחייבות של פרלמנט הילדים העירוני. בטקס הילדים יביעו התחייבות לייצג בכבוד את כלל הילדים בעיר, ולקיים פרויקטים למען הקהילה ככלל ולילדים בפרט.

נוביגוד. ביום שני (24.12) יתקיים אירוע נוביגוד באולם שרת בסימן "שומרים על אחדות, שומרים על ייחודיות". בני הנוער ילמדו בצורה יצירתית על המסורת והמנהגים של החג מסבא כפור ונערת השלג ולקינוח ייהנו ממופע סטנד אפ של גיורא זינגר.

צום עשרה בטבת. ביום שלישי (25.12) תתקיים במרכז הנוער גלים פעילות בנושא צום עשרה בטבת לזכר חורבן בית מקדש. בני הנוער יערכו שיח ערכי אודות זיכרון ודרכי התמודדות.

ביטחון עצמי. ביום שלישי (25.12) תתקיים במרכז הצעירים החממה הרצאה בנושא ביטחון עצמי אצל ילדים של מדריכת ההורים גלי סילברמינס.

# המדור נעשה בשיתוף עם אגף חברה, נוער וצעירים בעיריית פתח תקוה. 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר