רמי קלינשטיין צילום: רמי זרנגר
רמי קלינשטיין צילום: רמי זרנגר

השבוע בפתח תקוה: דוכין, שוחט וקליינשטיין יחד על הבמה

מופע ענק בהיכל התרבות עם זמרים ונגנים, יהלי סובול מגיע לגולה, ואביהו מדינה, ישי לפידות, אסף אשתר ויהודה כץ, יביאו יחד את הזמר היהודי לבמה

פורסם בתאריך: 30.12.18 10:47

יום ראשון:  מסע הרפתקאות בארץ עוץ

הקוסם מארץ עוץ עם רינת גבאי. סופת טורנדו גדולה סוחפת את דורותי ואת הכלב הקטן שלה, טוטו, אל מסע הרפתקאות בארץ עוץ הקסומה. דחליל חביב, איש פח רגיש, ואריה פחדן, מצטרפים אל דורותי ועוזרים לה במסעה אל הקוסם, בתקווה שיעזור לה לחזור הביתה בשלום. עיבוד בימתי חדש והפקה מוזיקלית של הסיפור הקלאסי, המרגש והמשעשע של פרנק באום על חברות אמיצה, על מסע התבגרות ועל כוחם של טוב הלב והתמימות. בכיכובם של רינת גבאי בתפקיד דורותי, נסרין קדרי בתפקיד המכשפה, איציק כהן בתפקיד הקוסם, איתי תורג’מן בתפקיד האריה, אדם בתפקיד איש הפח. ראשון, 30.12.18, 16:00, 18:30, בהיכל התרבות.

רינת גבאי. צילום: יח"צ

רינת גבאי. צילום: יח"צ

יום שלישי: סדנת צחוק ומחווה לשארל אזנבור

הצגות מהמזוודה/ הסביבטרון. "לחשוב מחוץ לאריזה" – סדנת צחוק בנושא הסברה על הפח הכתום. שלישי, 1.1.19, 11:00, בית שפירא, הרצל 20.

La Boheme – מופע מחווה לשארל אזנבור. עם צמד הזמרים יוליה ופיליפ ובליווי להקת נגנים. הנחייה: נועם גילאור. שלישי, 1.1.19, 20:30, היכל התרבות.

יום רביעי: זמר יהודי

אביהו מדינה. צילום דניאל בר און

אביהו מדינה. צילום דניאל בר און

זמר יהודי – מסע בזמן – החוויה היהודית. עם הזמרים אביהו מדינה, ישי לפידות, אסף אשתר ויהודה כץ. נגינה וניהול מוזיקלי: איתן סובול. רביעי,2.1.19, 20:30, היכל התרבות

קולנוע, פסיכולוגיה ופילוסופיה: הקרנת הסרט הישראלי – "שלוש אחיות", שמדבר על יחסים מורכבים בין שלישיית אחיות, הנעים בין אהבה יוקדת לשנאה הרסנית. בהמשך הרצאתה של שרה אוסטרוב. אולם שרת, רביעי 2.1.19, 09:30.

פתיחת תערוכה "ממציאות לדמיון" בגלריית "הפואייה"- של האמנית רבקה ביוב. שעות ביקור בתערוכה – ראשון, שלישי וחמישי בין השעות 10:00 – 12:00, 17:00 – 19:00 ובמוצ"ש בין השעות 19:00 – 21:00. פתיחה ברביעי, 2.1., 19:00, באולם שרת. נעילת התערוכה: 26.1.19.

 

יום חמישי: דוכין, קליינשטיין ושוחט על במה אחת

גיל שוחט צילם: דני מילר

גיל שוחט צילם: דני מילר

היכל התרבות בפתח תקווה, מארח את PIANO MANIA – פיאנו מאניה, קונצרט של עשרה פסנתרים על במה אחת. קונצרט חדשני המביא צלילים שלא נשמעו עד כה באף אולם קונצרטים בעולם. על המופע הלא שגרתי, אחראי גיל שוחט. המופע בהשתתפות: דוד ד'אור, ארקדי דוכין, רמי קלינשטיין, דניאלה לוגסי, לאוניד פטשקה, קרן חנן, אנה קייסרמן, ויקטור סטניסלבסקי, מיכאל זרצקל, עדן גיאת, רביב לייבזירר, ליאור פארי ואנדי פלדבאו. היכל התרבות בפתח תקווה, יום חמישי 3.1.19 החל מהשעה 20:30. מחיר כרטיס: 230-290 שקלים במכירה מוקדמת, מחיר מלא: 499 שקלים.

דוד-דאור. צילום: אלעד גוטמן

דוד-דאור. צילום: אלעד גוטמן

ארקדי דוכין צילום: אבשלום הלוי

ארקדי דוכין צילום: אבשלום הלוי

מופע של יהלי סובול. הזמר והיוצר יהלי סובל יופיע בגולה. במופע הוא משלב את המיטב מכל האלבומים שיצר עם מוניקה סקס ולבד, מ"פצעים ונשיקות" ועד "ריצות ארוכות", יחד עם שירים שכתב לאמנים אחרים כמו יזהר אשדות, אריק אינשטיין ויהודית רביץ. אליהם מתלווים סיפורים וגרסאות כיסוי לאמנים שהשפיעו עליו. הגולה, חמישי 3.1, 21:30.

יום שישי: זמן גיטרה

שחרית קלאסית – "מיתרים קסומים של גיטרה" – מוסיקה דרום אמריקאית, ספרדית וצרפתית עם יורם זרביב – גיטרה, ינינה קודליק – פסנתר. שישי4.1.19, 11:00, בבית שפירא.

שבת: תערוכות וקומדיה

פתיחה חגיגית לתערוכות בגלריית ההיכל "אנושיות" של האמן בנימין עודני, "ילדות בסבך דמעות" של האומנית חוה וולף וויז'ניצר ו"רישום בברזל" של האומן אליעזר (גוגו) גורן. מוצ"ש, 19:00 היכל התרבות.

סיור ומפגש בתערוכה "הזדמנות אחרונה לראות" עם האמניות אילת כרמי ומירב היימן: כיצד הולכים על שביל ישראל מבלי לגעת בקרקע? אוצרות: דרורית גור אריה ואיזבל בורז׳ואה . מוזיאון פתח תקווה לאמנות. שבת 5.1, שעה 12:00

תיאטרון. סבוטאז’ – התיאטרון העברי. קומדיה מרגשת בכיכובו של שלמה בראבא. יצחק,יליד פולין, מנהיג את דיירי בית האבות למרד בהנהלת המוסד עקב שילובה של סימה אלפסי, ילידת מרוקו, בטקס יום השואה. הסוגיה הדרמטית הזאת פותחת את מעייני ההומור של הזיכרון הלאומי ונוגעת בנימי ההוויה הישראלית העכשווית. מאת: אילן חצור. בימוי: גדי צדקה. שחקנים: שלמה בראבא, יגאל עדיקא, ריטה שוקרון, יורם יוספסברג, פנינה ברט. מוצאי שבת, 20:30, היכל התרבות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר