אינה סקיבנקו, יסמין וינטה ז"ל
אינה סקיבנקו, יסמין וינטה ז"ל

התביעה תדרוש עונש מאסר דו ספרתי לסייעת אינה סקיבנקו

סקיבנקו הודתה והורשעה במסגרת הסדר טיעון בהריגת הפעוטה יסמין וינטה. בשלב זה אין הסכמה בין הצדדים על העונש. "רק אחרי עשר דקות היא קמה והרימה את השמיכה. ראש התינוקת נשמט", תיאר השופט את מעשיה של סקיבנקו ורגע מותה של הפעוטה

פורסם בתאריך: 23.1.19 13:30

פרקליטות המדינה ועורכי דינה של הסייעת אינה סקיבנקו הודיעו היום בפתיחת משפטה של הסייעת כי היא מודה בהריגת התינוקת יסמין וינטה ז"ל בגן "מאשה והדוב", זאת במסגרת הסדר טיעון. סקיבנקו הודתה והורשעה בהריגה, ובשלב הזה אין הסכמה בין הצדדים על העונש. התביעה מתכוונת לדרוש עונש מאסר דו ספרתי גבוה לצד פיצוי לבני המשפחות של הפעוטות שבהם פגעה.
על פי ההסדר שהוצג בפני השופט עמי קובו, הודתה סקיבנקו בהריגה ותורשע בסעיפים של תקיפה במקום התעללות במקרים בהם פגעה בילדים נוספים, מלבד הפעוטה יסמין. במהלך הדיון הקריא השופט את כתב האישום המתוקן בפני הנוכחים באולם שפרצו בבכי ולאחר מכן, עבר לתאר את מותה של יסמין: "הנאשמת שכבה לצד התינוקות, כיסתה את ראשם, הידקה את השמיכה ונשענה עליהם בפלג גופה העליון, תוך שהיא עסוקה בנייד שלה. הם התחילו לנוע מתחת לשמיכה והיא הידקה את האחיזה. כשהתינוקת רצתה להוציא את ראשה היא משכה אותה בחזקה".

בהמשך תיאר השופט: "רק אחרי עשר דקות היא קמה והרימה את השמיכה. ראש התינוקת נשמט והיא הבחינה שהתינוקת לא מגיבה וכיסתה אותה שוב. אחרי זמן מה התינוקת נמצאה ללא רוח חיים". במהלך הדיון ציין השופט כי סקיבנקו תקפה שמונה תינוקות בגן, במספר הזדמנויות. בסוף הדיון אמר עורך דינם של ההורים, יעקב שקלאר, שבנסיבות הקיימות, העסקה טובה להם ותחסוך את דיוני המשפט מההורים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר