אוהדי מכבי. צילום: ניר קידר
אוהדי מכבי. צילום: ניר קידר

לא כל כך נעים לראות שער סגור. הטור של אלמוג אופיר

מספרים לנו סיפורים על קנסות של המנהלת, אבל לא ייתכן שאוהדים שרכשו מנויים לשערים 1-2 ימצאו אותם סגורים בלי הודעה מראש. ברכות לגיא על שינויים בהרכב שהיו צריכים להיערך מזמן, אבל עדיין מוקדם ללכת לים

פורסם בתאריך: 14.3.19 11:52

1. האם ידעתם שמנהלת הליגות מחייבת את הקהל הביתי לשבת מול מצלמות הטלוויזיה, אחרת תקנוס את הקבוצה ב-200 אלף שקלים? אבל הבעיה האמיתית היא במנהלת לא שם, אלא במועדון, שצריך להתנהל אחרת מול האוהדים שלו. לא יכול להיות שאוהדים רכשו מנויים לשערים 1-2, מגיעים למשחק ומגלים אותם נעולים בלי הודעה מראש. אחר כך כשמחפשים תירוצים מספרים שזו המנהלת. עזבו אתכם משטויות ושלא יעבדו עלינו בעיניים. מההחלטה הזו נודף ריח רע של רצון לתת שקט למאמן ולזרוק את הקהל לצד השני כדי שחס וחלילה לא יישבו לו על הראש ויעבירו ביקורת לגיטימית. העיקר שיוכל להמשיך במופע השבועי התיאטרלי שרק הוא מבין. הנהלה שביד אחת מוציאה הסעות לאוהדים, מסייעת ברכישת אביזרי עידוד ומביאה למשחקים ילדים מבתי ספר, הורסת לאותם אוהדים ביד השנייה.

2. אני מודה שהייתי צריך להסתכל פעמיים-שלוש בדף ההרכבים כדי להאמין, אבל מילה טובה מגיעה כאן לגיא לוזון. שינויים שהיו צריכים להיעשות מזמן סוף סוף קרו – מי שלא הוכיח את עצמו טס לספסל או הוצא אחר כבוד מחוץ לסגל ואלו שקיבלו את ההזדמנות – כפיים להאריסון מנזלה ועידן אהדנני על יכולת מצוינת – לקחו אותה בשתי ידיים בדרך לשלוש נקודות יקרות מפז. נכון, לא הצגנו כדורגל גדול, אבל משחקים של מאני טיים מנצחים בשיניים. בהמשך אפשר מדי פעם להניע כדור ואפילו לבעוט למסגרת. בצד השני, כדאי להימנע מלהזמין לחץ בכוח, להכשיל חמש פעמים בשבע דקות את אותו שחקן על אותה נקודה ולתת לאשדוד עוד כדור חופשי במתנה. למזלנו, אחד מהם לא הפך לפנדל. עם השופטים של היום, לא קרה כלום אם פעם בעונה טעו לטובת מכבי.

3. מי שחושב שאחרי הניצחון והפער של 6 נקודות מהקו האדום אפשר ללכת לים טועה ומטעה. זה הפלייאוף הכי קשה שאני זוכר בשנים האחרונות. על בית"ר ירושלים והפועל תל אביב מיותר לדבר, הפועל חיפה ורעננה אמנם עם רגל וחצי להבטחת ההישארות, אבל אף פעם לא עשו חיים קלים לאף קבוצה ואם כל זה לא מספיק ההגרלה קבעה שני משחקי חוץ במגרשים סופר קשים – קריית שמונה וסכנין. כולם להתעורר, שום דבר לא סגור וכל משחק יהיה מלחמת עולם. המים עוד קרים והדרך לחוף ארוכה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר