יוני רכטר, גיא מזיג, אריק סיני. צילומים אילן בשור, אורית פניני, מוטי קמחי
יוני רכטר, גיא מזיג, אריק סיני. צילומים אילן בשור, אורית פניני, מוטי קמחי

חגיגה תוניסאית, אריק סיני, ויוני רכטר: מה עושים השבוע בפתח תקוה

הפדרציה העולמית של יהדות טוניסיה תקיים את המופע המרכזי של "לילת אלבסיסה" בהיכל התרבות עם טובי האמנים של הקהילה, אריק סיני יגיע לגולה, והבחירות לשבת תרבות

פורסם בתאריך: 31.3.19 13:06

 

יום ראשון: חגיגה תוניסאית מוזיקלית

מופע. האחיות עדן ושי-לי ג'משיד הן מוזיקאיות ויוצרות המופיעות יחד כמעט עשר שנים ברחבי הארץ ובחו"ל עם חומרים מקוריים ששי-לי כותבת והשתיים מעבדות ומבצעות יחד. הערב, יום ראשון, הן יופיעו בגולה ב-21:30.

פסטיבל לילת אלבסיסה. היכל התרבות בשיתוף הפדרציה העולמית של יהדות תוניסיה בישראל מקיימים את המופע המרכזי של הפדרציה העולמית של יהדות תוניסיה בארץ – פסטיבל לילת אלבסיסה כמנהג יהודי תוניסיה. זאת בהשתתפות בכירי הקהילה התוניסאית בארץ ובעולם ובמעמד נציגים מתוניסיה שיגיעו במיוחד. באירוע יופיעו טובי האמנים של הקהילה התוניסאית בישראל, אשר ילוו על ידי "תזמורת המאלוף". משתתפים: נסים סרוסי, גיא מזיג, אברהם ברדה, תזמורת המאלוף בניצוחו של תומר כהן ועוד. מנחה: לינוי בר גפן. ראשון, 31.3, 19:30, היכל התרבות.

גיא מזיג.צילום אורית פניני

גיא מזיג.צילום אורית פניני

יום שלישי: פותחים תערוכה מיוחדת

פתיחת תערוכה בגלריית "הפואייה" – " טובים השניים". תערוכת צילום פרי יצירתם של בעלי צרכים מיוחדים ואחיהם. שעות ביקור: בימים א', ג', ה' בין השעות 10:00 – 12:00, 17:00 – 19:00, ובמוצ"ש בין השעות 19:00 – 21:00. נעילת התערוכה: 4.5.19. הפתיחה: שלישי, 19:00, אולם שרת.

"יערה והינשוף החכם" – הצגות מהמזוודה/ הסביבטרון. יערה גרה ליד היער הגדול. יום אחד מגיעים הטרקטורים והמשאיות כדי לכרות את היער. הינשוף החכם, הוא היחיד שיכול לעזור לה להציל את היער מכריתה. שלישי, 17:00, שפירא האוס.

יוני רכטר. צילום אילן בשור

יוני רכטר. צילום אילן בשור

מופע חגיגי של הקונסרבטוריון העירוני עם הפסנתרן, היוצר והמלחין יוני רכטר. בהשתתפות 140 נגנים וזמרים על במה אחת. הקונצרט המשותף, יכלול את מיטב להיטיו של האמן מכל הזמנים בעיבודים מיוחדים לתזמורת כלי נשיפה ומקהלת נוער. בין השירים שיבוצעו: עטור מצחך, שיר ערש, שיר התעוררות, כלים שלובים, תן לי יד, בלעדייך, העיקר זה הרומנטיקה, נמה יפו, שטח ההפקר ועוד. על העיבודים המיוחדים – רועי פרידמן. מנצחים : מיכאל דלמן ושלומית מדר. עוד משתתפים תזמורת הנוער הייצוגית והמקהלה הייצוגית "קנטבילה" של הקונסרבטוריון. שלישי, 20:30, היכל התרבות.

 

יום רביעי: קולנוע ופסיכולוגיה

קולנוע, פסיכולוגיה ופילוסופיה: הקרנת הסרט לילות בלוברי "לסגור מעגל" (אמריקני, צרפתי). בהמשך הרצאתה של שרה אוסטרוב.
רביעי, 9:30, שרת האוס.

 

יום חמישי: חייה של נעמי שמר

ההצגה סימני דרך – התיאטרון הלאומי הבימה. מחזה מוזיקלי חדש על חייה של נעמי שמר. במחזמר פוגשים את נעמי בארבעה צמתים בחייה, בהם היא נדרשת להילחם על עתידה האישי והמקצועי. המחזמר משובץ שירים שכתבה והלחינה ומשרטט לראשונה דמותה של שמר לא כמיתוס לאומי אלא כפי שהייתה באמת: יוצרת מורכבת, פמיניסטית פורצת דרך, אישה שלא פחדה להשמיע את קולה. רביעי, 20:30. חמישי 17:00, מוצ"ש 21:30 – היכל התרבות פתח תקוה.

 

שישי-שבת: אצל אמני פתח תקוה בבית, ואריק סיני בגולה

שחרית קלאסית – "מיתרי הנשמה". מוזיקה וירטואוזית לכינור בסולו ובדואו. אלכסנדר גונובולין – כנר ומלחין, דניאל גונובולין – כנר, אולגה קרסלידזה – פסנתר.
שישי, 11:00, שפירא האוס.

אמני העיר פתח תקוה פותחים את ביתם ומציגים את אמנותם לקהל הרחב. הפעילות אשר מתקיימת מידי שנה בשכונת נווה עוז התרחבה לראשונה לכל רחבי העיר ואמנים מכל השכונות יציגו את יצירותיהם. בפרויקט משתתפים אמנים מתחומים שונים: ציור, פיסול, פיסול בחמר, פיסול וציור באמצעות מיחזור, פיסול בחוט ברזל, צילום, תכשיטים, טלאים וריקמה, סריגת בובות וכדומה. פרויקט אמנות בבית הוא בארגון והפקת האגף לאומנויות פלסטיות – מינהל התרבות בשיתוף עמותת אמני פתח תקוה. לפרטים נוספים כנסו כאן.  שישי 10:00-14:00, שבת – 10:00-18:00.

שבתרבות – שבת של אקטואליה בהנחיית העיתונאי איתן דנציג. בהשתתפות: פאנל פוליטיקאים,
אורי שחק, (לשעבר טייס קרב, כיצד שרד בשבי הסורי) והזמר צחי לירון. שבת, 11:00, שרת האוס.

יוצרים כמו גדולים: פרחי אביב – סדנת שזירת פרחים עם האומנית נעמי סלייני לילדים בכיתות א'- ד'. שבת, 11:00 מוזאון פתח תקוה לאמנות.

שיחה ומפגש עם הצייר אלכס ברויטמן בתערוכה "לשמור מרחק". שבת, 12:00, מוזאון פתח תקוה לאומנות.

פתיחה חגיגית לתערוכות בגלריית ההיכל. רות כהן "מבט על נופי החיים"/ ציור, מירית פירז ברייטר "שעון חול"/ ציור, איוון קגן "פיסול ממעמקי הרגש". שעות ביקור: ימים א' – ה' בין השעות 09:00 – 12:00, 17:00 – 19:00 (למעט באירועים סגורים). נעילת התערוכה: 11.5.19. פתיחה: מוצ"ש, 20:00, היכל התרבות.

אריק סיני. צילום מוטי קמחי

אריק סיני. צילום מוטי קמחי

מופע, אריק סיני. בארגון הפורום הדתי לאומי. אריק סיני, בסיבוב הופעות חורף חדש – "הנה זה בא!". במופע הוא מבצע את להיטיו הגדולים שאסף במרוצת השנים: "מסתובב ושר", "צל כבד", "סיבה טובה", "העיירה שלי", "מכור", "שיר פרידה", "דרך הכורכר" ועוד רבים וטובים כולל השיר החדש "בגיטרה ישנה" שיצא השנה. מוצ"ש, 21:30, גולה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תוניסאי אורגינל

    טובי העדה התוניסאית? איפה בני ברדא? אין גדול ממנו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר