אבי לוזון. צילום: זאב שטרן
אבי לוזון. צילום: זאב שטרן

העולם כולו נגדנו. הטור של אלמוג אופיר

די לביזיון של סגירת שערים 1-2, הגיע הזמן להצביע ברגליים. חבל שההנהלה שלנו משתפת פעולה עם הגחמות של המנהלת. העיקר שבדרבים כולם יודעים שיש רק קבוצה אחת בעיר

פורסם בתאריך: 4.4.19 12:09

1. במנהלת הליגות העסקים כרגיל – אין רצון ואפשרות להתעסק עם הגדולות אז מתעמרים שוב ושוב באוהדי הקבוצות הקטנות. עונה באה, עונה הולכת, והמנגינה לעולם נשארת. המנהלת החליטה לקבוע לנו סדר ישיבה באצטדיון כאלו מדובר בחברת הפקות שקיבלה לארגן חתונה מושקעת. הלו, נפלתם על השכל? די כבר עם הביזיון הזה. זו הסיבה שאני ולא מעט אוהדים החרמנו את המשחק מול רעננה.

הקהל מצביע ברגליים, וטוב שכך. אנשים קנו מנויים ממיטב כספם כדי לשבת ביציע האהוב עליהם ולמי ששכח יציעים 1-2 מזוהים עם מכבי עוד מימי האורווה. אם זה לא מספיק ההנהלה שלנו בוחרת לשתף פעולה עם השערורייה הזו ומשאירה את טובי אוהדיה מתוסכלים. אומר זאת שוב: מבחינתי ומבחינת אוהדי מכבי הסיבה לא נעוצה במצלמות הטלוויזיה בלבד. יש יותר מדי מניעים נסתרים יחד עם בעלי אינטרסים במסווה של יחצנים שיווקיים שנותנים לזה יד. לא עוד.

2. במשחק מול הפועל רעננה צפיתי כאמור בטלוויזיה ועד עכשיו לא הצלחתי למצוא הגדרה מדויקת שתהלום אותו. מה שכן, אם גורמי הביטחון רוצים לחלוב מידע משבויים, מומלץ להם להקרין להם את המשחק ואין לי ספק שאחרי כמה דקות גם הקשים ביותר יתחילו לזמר. אף אחד לא יעמוד בסיוט כזה. מזל שיש קצת ניצוצות מגידי קאניוק, אבל מה שיש הם בעיקר כדורים מעופפים בשיטה האהובה של ‘בעט ורוץ’ שהולכים לשום מקום. כדורגל התקפי ושמח עם כישרונות כמו עיסא סיסוקו, הריסון מנזלה וארמנדו קופר? הרבה יותר קל להמשיך לטחון מים ולמכור לכולם שהכי חשוב שצברנו נקודה. מול רעננה. איזה כיף!

3. אז איפה בכל זאת אפשר למצוא סיבות לחייך? במחלקת הנוער כמובן. שלוש קבוצות של מכבי טחנו השבוע את הפועל בלי רחמים והוכיחו פעם נוספת (אם עדיין צריך, לדעתי כבר לא) מי המועדון מספר 1 בפתח תקוה בפער עצום. בשירת 'כל אחד שואל מה זה הפועל?' אאחל למחלקה המוכשרת שלנו עוד הרבה שנות נחת ואודה להפועל על כך שבכל דרבי, בכל גיל, יש למכבי שלוש נקודות בטוחות בכיס.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. למה כל הפתח תקוואים הולכים לאהוד את הפועל ולא את הקבוצה ״הבכירה״ בעיר..?

    במסגרת שבוע המעשים הטובים אני מגיב פה כי הדבר היחידי שיותר מעורר רחמים מהכתיבה שלך זה טוקבק באתר של מלאבס. ככה שאתה מסודר לשבוע הקרוב.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר