ליאור פרחי, נתי, סגיב כהן. צילומים שרון יצחק, צחי וזאנה, דני מילר
ליאור פרחי, נתי, סגיב כהן. צילומים שרון יצחק, צחי וזאנה, דני מילר

השבוע בפתח תקוה: נתי כוכבת הילדים והמופע הגדול של הפועל מחנה יהודה

נתי, טילטיל וכוכבים נוספים, יצילו את הפארק על הבמה בהיכל התרבות, ועל אותה במה יעלו ככבים רבים בערב מיוחד של הפועל מחנה יהודה. מה עושים השבוע בפתח תקוה, כל הפרטים

פורסם בתאריך: 14.4.19 10:54

יום ראשון: על זה כן מדברים

קייטנארט – קייטנה לילדים יצירתיים במוזיאון פתח תקוה לאמנות. ראשון עד רביעי, בין השעות 8:00-13:00. מוזיאון פתח תקוה לאמנות, רחוב ארלוזרוב 30.

צלילי המוזיקה – מחזמר לילדים. בתפקיד מריה עמית פרקש/ הילה הויזמן. תרגום אבי קורן, בימוי ארתור קוגן. ראשון, 15:30, 18:30, היכל התרבות.

הקרנת הסרט התיעודי – "אליפלט" של הבמאי שקד גורן. בסרט מתחקה גורן אחר נסיבות מותו האמיתיות של דודו עמוס, שכונה גם עמי. הוא מחליט לעצור את המורשת המשפחתית של "על זה לא מדברים" ומגלה שדודו לא נהרג בקרב אלא בנסיבות אחרות. "אליפלט". בימוי: שקד גורן; הפקה: איילת קיט ואמיר הראל; צילום: נדב בן צור; עריכה: דנאל אל פלג. ראשון, 20:00, במוזיאון האוס, רחוב ארלוזורוב 30.

יום שני: מהבמה היהודית של ניו יורק

השירים הגדולים ביידיש והסיפורים מאחוריהם עם קובי לוריא: "שמוישה אוישר פגש את האחיות ברי". סיפורם של גדולי הזמר של הבמה היהודית בניו יורק.
שני, 20:00, שפירא האוס, רחוב הרצל 20.

יום שלישי: נתי מצילה את הפארק

נתי הגעתי הופעתי – להציל את הפארק. הצגה חדשה רבת משתתפים לילדים ולכל המשפחה. לצד נתי מככבים גם טילטיל מ"הישרדות", רמי קאשי מ"שנות ה-80", עודד מנסטר ושרון מלכי. כתיבה ובימוי: אבי דור. החבורה הכישרונית הזו, יחד עם שלל רקדניות ושחקנים זמרים, מספרים את סיפורו של פארק העתיד להפוך לקניון ובו משחקי מחשב בלבד. נתי מגייסת את חבריה למשימה הכרחית: להוכיח לכולם שהטבע וגן המשחקים עולים על כל משחק מחשב. עם נחישות, אומץ, אהבה ומסר חשוב “לא לאלימות!”, נתי וחבריה הטובים מצליחים במשימה והכל נותר ירוק ושמח. שלישי, 17:30, היכל התרבות.

הרצאה – מאחורי הסיליקון והבוטוקס. הקשר בין שחרור האישה לבין פרסומות, תקשורת, קפיטליזם ודימוי גוף – מקומו של הגוף הנשי כטריטוריה גברית לאורך ההיסטוריה, האופן שבו זה מנוצל לצרכים קפיטליסטיים וההתנגשות בין כל אלה לבין המהפכה הפמיניסטית. שלישי, 20:00 בית שיח נשים.

יום רביעי: המופע של מחנה יהודה

80 שנה לקבוצת דרור שעל בסיסה הוקמה הפועל מחנה יהודה האגדית. מופע התנדבותי לרגל חגיגות ה – 80 לקבוצת היסוד "דרור". באירוע טקס הצדעה לשחקני העבר, ברכות, מקהלת שחקנים "שיר ה-80", מופע של מיטב האומנים – אופירה גלוסקא, דוד דהרי, אהרן ירימי, יואב לוי, סגיב כהן, איתן מסורי, ליאור פרחי, שימי רון ורמי דנוך. ניהול מוסיקלי קובי אחרק. יום רביעי, 19:30, היכל התרבות פתח תקוה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר