אוהדי מכבי בדרבי ב-2015. צילום: זאב שטרן
אוהדי מכבי בדרבי ב-2015. צילום: זאב שטרן

רק תביאו את הדרבי. הטור של אלמוג אופיר

השיטה של גיא, קודם כל לא להפסיד, מתאימה ללאומית כמו כפפה ליד. כשהחוקים עדיין לא ברורים לגבי הצעירים וממילא לא פוגעים בזרים, נותר רק לקוות לשמור על ההגמוניה העירונית

פורסם בתאריך: 23.5.19 11:26

1. מה אפשר להסיק ממחזור הסיום הדרמטי בלאומית? בעיקר שנוספה לנו עוד נסיעה ארוכה לנצרת עילית. יחד עם אום אל פאחם, סכנין ועפולה נותר רק לתהות האם הוצאות הדלק יהיו גבוהות יותר ממחירי המנויים. ובחזרה למגרש עצמו – מכבי לאן? רוב הסגל שאחראי לבושה הלאומית לא ימשיך (וטוב שכך), אבל חייבים לשנות פאזה, להעמיד תקציב גבוה כדי להתמודד על עלייה ולבנות קבוצה חזקה עם שחקנים שעברו דבר או שניים בליגה המגעילה הזאת. נכון, בנוער יש לא מעט כישרונות שאפילו הניפו לא מזמן צלחת אליפות ונעים לשמוע שכמות מכובדת מהם בדרך לבוגרת, אבל התבססות עליהם בלבד לא תספיק.

2 מניסיוננו המר, כשגיא בוחר זרים לא קורים דברים טובים ורובם ככולם בעיקר זרים לענף. זו הסיבה שצריך להתחיל להחתים כמה שיותר מהר רכש ישראלי מוכח שיוביל את הקבוצה קדימה. אסף רז שהגן העונה על שערה של לוד עשה רושם מצוין, אדריאן רוצ’ט מעפולה יכול לעשות סדר במרכז השדה ובהתקפה הייתי שמח אם היו מנסים להביא את העולים החדשים עומר פדידה ופאדי זידאן, שפתח אצלנו את העונה החולפת אבל לא קיבל הזדמנות ממשית. אגב, מישהו הבין את החוקים החדשים בלאומית? כמה זרים מותר להחתים ומה הסיפור עם מכסת השחקנים עד גיל 23? כמו תמיד אצלנו, במנהלת בטח יחכו לרגע האחרון, יתייעצו עם בעלי הממון והאינטרסנטים כדי לוודא שלאף אחד חשוב (ובעיקר לאבי) זה לא מפריע, ורק אז יועילו לעדכן את החוליה האחרונה בשרשרת המזון – האוהדים.

3 בדבר אחד אין כל ספק. גם השנה ייעשו מאמצים כבירים להציל את הקריירה המתרסקת של גיא. משמח? לא במיוחד, אבל לפחות עבורו לא תהיה בעיה למשפחה לשפוך כספים. האמת שהיא שהליגה הלאומית מתאימה מאוד לסגנון המשחק של גיא. מניעים כדור לרוחב, בועטים למעלה ורצים לנגוח. משחק סגור, משעמם ואנמי והכי חשוב כמובן – לעלות קודם כל כדי לא להפסיד. מה עוד אפשר לבקש? ניחשתם נכון, ניצחונות בדרבי. ברבים. זה כל מה שנשאר לאוהדים של מכבי. זרקתם אותנו ללאומית? דאגתם שנזיע מהלחץ והמתח עוד לפני שהתיישבנו בסאונה בעילוט? עד כאן. יש גבול לכמה אפשר לפגוע לנו בכבוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר