הפגנה נגד גירוש ילדי העובדים הזרים לפני כארבע שנים. צילום דודו בכר
הפגנה נגד גירוש ילדי העובדים הזרים לפני כארבע שנים. צילום דודו בכר

"דורשים לראות אישורי בריאות וחיסונים של ילדי העובדים הזרים"

את הדברים אומרת חברה בוועד ההורים העירוני, בעקבות ההחלטה לשבץ 18 ילדי עובדים זרים בבתי הספר היסודיים במרכז העיר. בוועדים זועמים: "למה לא שמו אותם גם באם המושבות?"

פורסם בתאריך: 13.8.17 08:36

הורים לילדי בתי הספר היסודיים במכרז העיר בפתח תקווה זועמים על החלטת העירייה לשבץ 18 ילדים עובדי זרים בבתי הספר, כפי שחשף מלאבס ביום חמישי האחרון. בוועד ההורים העירוני מוטרדים מאוד מהמהלך ובעקבות הדברים ערכו דיון שלם סביב הנושא. בשיחות שלנו עם כמה מוועדי בתי הספר אחת השאלות העיקריות שעלתה היא האם מנהלי בתי הספר יידעו מראש על הצעד והאם הסכימו לכך. דבר נוסף שמטריד את ההורים הוא הנושא הבריאותי. חלקם הצהירו כי עד שהם לא רואים אישורי בריאות ואישור על חיסונים, הם לא יאפשרו לילדי העובדים הזרים להיכנס לבתי הספר.

ביום חמישי הגיבו בעיריית פתח תקווה ואמרו: "כ-18 תלמידים עולים לכיתה א' והם משובצים לשישה בתי ספר במרכז העיר וסביבותיו –פיק"א, הס, אמיר, עין גנים, שמעוני, קרול. ילדי הגן ישובצו בגני ילדים ברחוב הראשונים וברחוב דב ימיני". כידוע, נושא העובדים הזרים בפתח תקווה לא יורד מסדר היום. תושבים בעיר קראו שלא לאפשר לעובדים זרים להתגורר בעיר ולא לאפשר לילדיהם ללמוד בבתי הספר העירוניים.

"אני לא אסכים שהם ייסכנו את הילדים שלי", אומרת בכעס אם החברה בוועד ההורים העירוני השבוע. "אני דורשת לראות אישורי בריאות וחיסונים. נכון שיש גם הורים בארץ שלא מחסנים, אבל תראו מה קורה באירופה עם התפרצות החצבת וכל הפליטים".

נושא אחר עליו התקיים דיון הוא מדוע הילדים לא שובצו לבתי הספר בכפר גנים ובאם המושבות, אלא שלושה – ארבעה תלמידים בכל בית ספר במרכז העיר. לטענת הורים מאם המושבות אצלם אין מקום והם פועלים לפי הפרוגרמה. ולמרות זאת אומר אב ממרכז העיר: "היו צריכים לפזר אותם בכל העיר וגם באם המושבות".

תגובת העירייה: "יש להפנות את השאילתא לרופא המחוזי של משרד הבריאות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר