עיריית פתח תקוה צילום זאב שטרן
עיריית פתח תקוה צילום זאב שטרן

האם התושבים מרוצים מהבנייה ומהניקיון?

על פי תוצאות אתר מדרג בסקר של הערים הגדולות בישראל, כמחצית מהעונים בעיר ציינו שהתמורה לארנונה בעיר היא חלקית

פורסם בתאריך: 21.5.17 16:45

אתר מדרג פירסם השבוע את תוצאות המדרג השנתי לערים הגדולות בישראל, ביניהן פתח תקוה. הדירוג חולק למספר קטגוריות, אותם דירגו חברי מדרג. הדירוג הכללי שענו המשתתפים לעיר הוא 2.62 מתוך 5.
כך למשל, לשאלה האם מקבלים תמורה הוגנת לארנונה בעיר, ענו המשתתפים כי 53.95 אחוז ציינו שהתמורה היא חלקית, 7.34 אחוז ענו שיש תמורה לארנונה, ואילו 38.7 אחוז ענו שלא.
לשאלת דירוג הניקיון, הציון שקיבלה העיר הוא 2.71 מתוך 5. ציון נמוך בהשוואה ליתר הערים הגדולות שנמדדו. בכל הקשור לשטחים הירוקים, דירגו הנשאלים את העיר בציון 2.93 מתוך 5. גם במקרה הזה הציון נמוך ההשוואה לערים אחרות, כמו למשל תל אביב שדורגה בציון של 3.76.
בכל הקשור לחינוך, התבקשו המדרגים לדרג את מצב מערכת החינוך באופן כללי, כמו גם את מצבם הפיזי של בתי הספר והגנים. המדרגים נתנו לעיר את הדירוג 3.07 מתוך 5.
בשאלה האם העיר צומחת או נובלת, ציינו המדרגים כי 41.8 אחוז חושבים שהעיר צומחת, 16.8 אחוז חושבים שהעיר נובלת, ו-41.5 אחוז חושבים שהעיר דורכת במקום.
לשאלה מה מתסכל אותך בעיר, ענו המדרגים כי 20.1 אחוז מתוסכלים ממצב הניקיון, 20.7 אחוז ממצב התכנון והבניה, 8 אחוז ממצב הפארקים והגינות, 8 אחוז מהתחבורה הציבורית, ו- 9.6 אחוז ציינו כי הם מתוסכלים ממצב החינוך בעיר. עם זאת, לשאלה ממה הם הכי מרוצים בעיר, ענו כי 21.8 אחוז מרוצים מהחינוך, 20.8 אחוז מהגינות והפארקים ו-15.8 אחוז מהתרבות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר