ברק לוי עצבני בסיום. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
ברק לוי עצבני בסיום. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

עימות בין ברק לוי לגיא לוזון בסיום הדרבי, נוסבאום: "אנחנו קבוצת תחתית"

הרבה אמוציות אחרי סיום הדרבי הערב, כאשר המאמן סימן לשוער לרדת לחדר ההלבשה. מאמן הפועל הודה: "אנחנו במשבר". לוזון אמר בסיום: "לא היה ספק מי הקבוצה הטובה יותר"

פורסם בתאריך: 26.9.19 21:50

הדרבי של פתח תקוה הסתיים הערב (חמישי) בניצחון מובהק של מכבי, כאשר התוצאה 0:2 עוד מקפחת אותה. כצפוי, עם סיום המשחק היצרים התלהטו, כאשר דין ודברים התפתח בין ברק לוי ולמספר שחקנים ואנשי מכבי. מאמן מכבי, גיא לוזון, הגיע מאיזור הספסל והתעמת עם השוער, ולאחר מכן סימן לו לרדת לחדר ההלבשה.

עם השריקה, המשיך גם כובש השער השני, מוחמד סרסור, להתגרות באוהדי הפועל וסימן לעברם תנועות השתקה, בעוד אלו ענו לו בשירים מקניטים בחזרה.

מאמן הפועל, עמיר נוסבאום, נשמע מאוכזב מאוד בסיום: "היה משחק לא טוב שלנו. בכלל אנחנו בתקופה לא טובה. אנחנו צריכים להתחיל לחשוב כמו קבוצת תחתית, כי זה המצב נכון להיום. עשיתי כמה שינויים בהרכב, חלקם היו קצת יותר טובים וחלקם פחות, אבל זה לא היה עניין של שחקן זה הוא אחר. כרגע הקבוצה נראית לא טוב, היא נראית במשבר וצריך לנסות למצוא פתרונות. אנחנו קבוצת תחתית ואנחנו לא משחקים כדורגל טוב, אי אפשר להתחבא מאחורי זה. הקהל היה מדהים, מאוד מאכזב אותי שלא יכולנו לתת לקהל את הצ'ופר הזה, אני מאוד מקווה שנוכל להחזיר להם בהמשך".

מאמן מכבי, גיא לוזון, התייחס בסיום לעימות עם ברק לוי: "ברק לוי התגרה בשחקנים וביושב הראש שלנו, ופחדתי שזה יגרר לעימות פיזי או מילולי מיותר. לכן פשוט הרחקתי אותו כדי שלא יהיה ריב".

על הניצחון המשכנע של קבוצתו אמר המאמן: "היו יותר מדי דיבורים סביב המשחק הזה ואנחנו שתקנו, כי מבחינתנו זה עוד משחק שצריך לעשות עליו וי וככה התנהגנו. אני חושב שלאורך כל המשחק לא היה ספק מי הקבוצה הטובה יותר, התוצאה לא משקפת את מה שהיה על המגרש, היינו שווים יותר משני שערים. אנחו מרוצים ויוצאים לחג עם ניצחון, חשוב שנמשיך להתקדם ביכולת שלנו, הקבוצה הולכת ומשתפרת, לא סופגת וצריך להמשיך בדרך הזאת".

עוד הוסיף המאמן: "אני לא אחראי על הדיבורים של הפועל אבל אנחנו שתקנו והיינו מאוד שקטים ומרוכזים. הדרך עוד ארוכה, אף אחד לא מבטיח את מקומו בליגת העל במחזור השישי את הדרבי הראשון שלי כמאמן בוגרים לפני 18 שנה באורווה ניצחתי וזה הדרבי הראשון שלי פה, ואני שמח מאוד לפתוח את זה עם ניצחון".

המנהל המקצועי של מכבי, עומר גולן, אמר: "אני שמח בשביל האוהדים שלנו, שיהיה להם חג שמח ושנה טובה. אין כמו לעשות חג אחרי ניצחון בדרבי, במיוחד בצורה כזאת משכנעת. הייתי בהמון דרבים, גם כשחקן וגם כמנהל, אבל לא היה דרבי כזה חד צדדי. אני חושב שמגיע שאפו גדול לשחקנים ולמאמן שהכין אותם, עלינו למקום הראשון וזאת שמחה כפולה. התוצאה הייתה צריכה להיות הרבה יותר גדולה, אבל אנחנו מסתפקים במה שיש. בשלושת המשחקים האחרונים רואים שהקבוצה מתחילה להתייצב, זאת ליגה לא קלה, לא פשוט לרדת מליגת העל לליגה כזאת, ידענו שצריך סבלנות ונצליח וכרגע הקבוצה בכיוון הנכון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר