הבורות במתחם סירקין. צילום: החוג הכחול
הבורות במתחם סירקין. צילום: החוג הכחול

בעקבות מצב המגרשים: שחקני הפועל שוקלים להשבית את האימונים

בהפועל זועמים על התנהלות העירייה סביב מתחם סירקין, וגם פגישה שנערכה השבוע עם ראש העיר לא הניבה עדיין תוצאות. שחקני הקבוצה חוששים מפציעות בעקבות הבורות במגרשים

פורסם בתאריך: 22.8.17 14:41

נושא המאבק של הפועל מול העירייה בנוגע למגרשי האימונים של הקבוצה בסירקין הגיע השבוע לנקודת רתיחה. בקבוצה סערו השבוע הרוחות בעקבות סיום עבודתו של מחזיק תיק הספורט, אורן חפץ. לראשי הקבוצה, כמו גם לאוהדים, תלונות קשות על התנהלות העירייה והאפליה לכאורה לטובת מכבי בכל הקשור לשימוש במגרשים.

השיא הוא כמובן מינויו של איש מכבי איציק לוזון כפרויקטור האחראי על שיפוץ מתחם האימונים בסירקין. מי שעשויים למלא את מקומו של חפץ ולקחת על עצמם את תיק הספורט הם איתי שונשיין או רועי פן, שניהם מסיעת עיר צעירה.

בעקבות המחלוקות הקשות, נפגשו אנשי הפועל עם ראש העיר איציק ברוורמן השבוע, ויצאו מאוכזבים מאוד. גורמים המעורים בפרטים סיפרו כי למרות שהצדדים נועדו למעלה משעתיים, לא התקבלה כל תשובה או פתרון פרקטי בנושא. עם זאת, ביקש ראש העיר לבדוק את הנתונים והעובדות שצוינו בפניו לפני שייתן תשובה סופית.

בין השאר הודיעו בהפועל שלא יקבלו את מצבו הנוכחי של מגרש מספר 1 ודרשו הקמת יציע וחדרי הלבשה במגרש הסינטטי. בהפועל אף היה מי שציין כי השחקנים מסרבים להתאמן על דשא סינטטי בעקבות חשש לפציעות, ואם לא יימצא פתרון לאימוני הבוגרים, השחקנים ישביתו את אימוני הקבוצה כבר בימים הקרובים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר