מורד אבו קישאק. צילום: זאב שטרן
מורד אבו קישאק. צילום: זאב שטרן

הדרבי של אבו קישאק / אלמוג אופיר נפרד מהשחקן שהיה אהוב בשני צידי העיר

הבדיחה שהגיע לאימונים בריצה מג’לג’וליה, הדרישה של שייע לשמירה אישית וג’ריקן המים ששפך עליו מישיש. מורד אבו קישאק, שנרצח השבוע, היה שותף לדרבי בלתי נשכח ברבע גמר הגביע. פרידה ממגן מזן מיוחד

פורסם בתאריך: 14.11.19 18:51

1.  אף אוהד אמיתי של מכבי פתח תקוה לא ישכח את ה-26 באפריל 1994. דרבי ברבע גמר הגביע, ניצחון 0:2 על הפועל מצמד של אבי פיטוסי, אחד בכל מחצית. אנחנו חוגגים ניצחון ראשון בדרבי מזה שמונה שנים וחצי, רן בן שמעון יוצא מגדרו סמוך לגדר וגיא לוי מחולץ מהאורווה בניידת משטרה ונמנע ממפגש לא סימפטי עם אוהדי הפועל שדרשו את ראשו.

2. לצד הנתונים היבשים, היו גם כמה רטובים, תרתי משמע, שבדיעבד הם הסיבה האמיתית לניצחון. מאמן מכבי דאז, שייע פייגנבוים, הורה למגן השמאלי, מורד אבו קישאק, להצר את צעדיו של הברומטר של הפועל באותם ימים, כרמלו מישיש. המגן המסור שלנו עמד בציפיות מעל למשוער כשנדבק לצרפתי כמו דבק סופר גלו ולא עזב אותו לשנייה. רגע השיא הגיע כשכרמלו ביקש לשתות מים מהג’ריקן ואבו קישאק התעקש ללוות אותו מקרוב גם לשם. כשסיים לשתות, שפך בעצבים את שארית המים על ראשו. עד כדי כך היה מתוסכל. “השמירה של אבו קישאק על מישיש הרסה להפועל את המשחק”, סיכם פייגנבוים בסיום. כל מילה נוספת מיותרת.

3. כמה רצת, יא אבו קישאק. המושג לוותר על כדור לא היה קיים אצלך בלקסיקון. איך חרשת בקביעות את האגף בפריצות מדהימות במהירות מסחררת והגדרת מחדש את המושג מגן תוקף. תמיד צחקנו ביציע שגם לאימונים אתה מגיע בריצה מג’לג’וליה בלי בעיה. מטוס סילון מסוג שכבר לא רואים בשום מקום, שחקן שכולו תשוקה למשחק, המשולבת עם הקרבה ונשמה. השבוע נרצח אבו קישאק לאחר שנורה בג'לג'וליה, המועצה המקומית בה התגורר. רק בן 46, משאיר אחריו אישה ושבעה יתומים. מעטים השחקנים שקיבלו כבוד ואהבה משני צדי המתרס בפתח תקוה. ברגע פתאומי וכואב, איבדנו אחד מהם. חביבי, אוהדי מכבי כבר מתגעגעים. אללה ירחמו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר