עיריית פתח תקוה. צילום: זאב שטרן
עיריית פתח תקוה. צילום: זאב שטרן

איזה ציון קיבלה עיריית פתח תקוה במדד השקיפות?

עשרות רשויות שנבדקו חולקו לארבע קטיגוריות של ציונים. בין הפרמטרים שנבדקו: פרטי ההתקשרות עם הרשות וראש הרשות, פרסום דוחות של מבקר העירייה, פרסום דוחות שנתיים, כמו פרסום של ועדת תמיכות, וכן רמת השקיפות של התקציב

פורסם בתאריך: 19.12.19 08:34

עיריית פתח תקווה דורגה בקטגוריית טוב מאוד במדד השקיפות של עמותת שקיפות בין לאומית לשנת 2019, ובמקום התשיעי מבין הרשויות המקומיות שנבדקו (כאשר ישנם מספר רשויות שחולקות יחדיו את אותו מיקום). העיר קיבלה באחוז הסיכום הכולל 91 אחוזים, כאשר האחוז הגבוה ביותר הוא 100 והנמוך ביותר הוא 63. גם הממוצע הארצי עומד על 91 אחוזים.
סך הכל, נבדקו 39 רשויות בישראל, שציונם חולק לפי ארבע קבוצות: מצוין, כולל רשויות שקיבלו רף ציונים עליון הנע בין 95-100 אחוזים. טוב מאוד, רשויות שקיבלו רף ציונים הנע בין 85-94 אחוזים. טוב: רשויות שרף הציונים נע בין 70-84 אחוזים. כמעט טוב: רשויות שרף הציונים נע בין 55-69 אחוזים. טעון שיפור: רשויות שרץ הציונים נע בין 0-54 אחוזים.
את המקום הראשון מבין הרשויות חולקות חולון, כפר סבא, קריית ביאליק, מגדל העמק, ראשון לציון, רעננה, עכו ועפולה, כולן עם אחוז שכלול של 100. במקום האחרון נמצאת העיר קריית ים. הקריטריונים שנבדקו בכל עיר שכללו בין היתר את פרטי ההתקשרות עם הרשות וראש הרשות, פרסום דוחות של מבקר העירייה, שקיפות כנדרש בחוק חופש המידע ופרסום דוחות שנתיים, כמו פרסום של ועדות תמיכה או פרוטוקולים של ועדת התמיכות. עוד כלל הדוח שקיפות כללית, פרסום מועדי ישיבות המועצה ופרסום הפרוטוקולים שלהן, וכן את רמת השקיפות התקציבית שכוללת פרסום של התקציב השנתי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר