שחקני הפועל מאוכזבים. צילום: עזרא לוי
שחקני הפועל מאוכזבים. צילום: עזרא לוי

ירדו על ארבע: הפועל הובסה 4:0 על ידי הפועל כפר סבא

הקבוצה של אורן קריספין ספגה שלושה שערים תוך 23 דקות ונראתה רע בדרך להפסד מביך. המאמן: "קיבלנו סטירה גדולה, אם הייתי יכול הייתי מחליף עשרה שחקנים"

פורסם בתאריך: 28.8.17 21:55

סגל נוצץ, קהל גדול והרבה ציפיות ליוו את פתיחת העונה של הפועל. אחרי שני מחזורים ניתן לומר בבירור שהפועל, לפחות כפי שנראית עכשיו, לא יכולה לדבר על עליית ליגה. הקבוצה של אורן קריספין הציגה משחק רע נוסף, והפעם, בניגוד למפגש מול הפועל קטמון, היריבה ידעה להעניש ובגדול. הפועל כפר סבא דרסה 0:4 את הפועל במחזור השני, באחד הניצחונות הקלים שחוו האוהדים הירוקים בשנים האחרונות.

הפועל פתחה עם שלומי חנוכה, שעבר היום בבקרה התקציבית, אך הקישור האחורי של הקבוצה נראה פשוט רע. חנוכה, יחד עם דניאל כהן שהוסט בתחילת המשחק לעמדת הקשר האחורי, נראו מפוזרים ואפשרו לפיטר נוורה לכבוש שער קל כבר בדקה השביעית. השער הראשון גרם לקבוצה להתפרקות, כאשר למרות שינויי מערכים של קריספין, היכולת רק התדרדרה ורועי זכרי (17) ועומר פדידה (23) השאירו את 600 הכחולים ביציע בהלם.

אורן קריספין. צילום: עזרא לוי

אורן קריספין. צילום: עזרא לוי

קריספין נראה אובד עצות על הקווים וגם המצבים הבודדים אליהם הגיעה הקבוצה הוחמצו. החילופים שעשה המאמן, כשהכניס את גל צרויה במקום דניאל כהן וואהיב חביבאללה במקום ברנקו מיכאילוביץ' לא עשו את השינוי ועומר פדידה כבש את הרביעי בדקה ה-57.

"התפרקנו היום", הודה קריספין בסיום והפנה אצבע מאשימה לשחקנים שלו. "קיבלנו סטירה גדולה מאוד ומצלצלת. שידרתי כל השבוע לשחקנים שלנו שהפועל כפר סבא זו קבוצה שעובדת במגרש ורצה, לצערי אנחנו לא עשינו את זה. ללב, נשמה ועבודה על המגרש אין תחליף. אני מקווה שהשחקנים שלנו הבינו שהשמות שלהם לא יביאו אותנו לשום מקום. אסור להפועל להראות כפי שהיא נראתה היום".

קריספין התייחס לכך שגם אחרי המחזור השני עדיין לא עומד לרשותו סגל מלא: "ברור שהמצב הזה לא אופטימלי, שרק ב-15:30 ביום המשחק אני יודע איזה שחקנים יעמדו לרשותי. זה לא פשוט וקל להתנהל ככה, כל השבוע אתה לא יודע איך להכין את הקבוצה. נצטרך להרים את הראש ולצאת יותר מחוזקים. אם הייתי יכול להחליף היום 10 שחקנים, הייתי עושה את זה. רק מי שיעבוד וירוץ יזכה ללבוש את החולצה. מי שלא, ישב לידי בספסל. אוי ואבוי אם לא נראה אחרת נגד הפועל מרמורק. נרים את השחקנים, נתכונן כמו שצריך ואני מקווה שנראה את הפועל פתח תקוה שאנחנו רוצים לראות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יחיאל תרם.כחול ויסוקר.51 שנה

    אייתי קורה להם חבורה של פירחחים.ששמים פס.על המהמן והאוהדים הייקרים.מרמורק יוכלו אותכם כמו גחנון.יתכן ששיחרתם את המישחק לשום.הכול יתכן בכדורגל הישראלי של היום.הדשה שדרכתם עלוו היום ניגעל מימכם.תבוסתנים שכמותכם.אלקק שחקנים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד הפועל כפר סבא תצליחו כך כל העונה אנחני האוהדים נהנים מכל רגע של משחק

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר