הבורות במתחם סירקין. צילום: החוג הכחול
הבורות במתחם סירקין. צילום: החוג הכחול

מחדל סירקין: איציק לוזון אחראי מטעם העירייה על השיפוץ. ומי סובל? הפועל

החלם סביב מגרשי מחלקת הנוער של הפועל נמשך. קריספין: "נותנים לנו להתאמן רק ב-10:30, בחום הגדול, וזה גורם לפציעות. מישהו בעיריית פתח תקוה רוצה לראות את הפועל מתרסקת". מעקב ספורט מלאבס

פורסם בתאריך: 31.8.17 11:49

למרות שעונת הבוגרים יצאה לדרך וגם שריקת הפתיחה של משחקי מחלקות הנוער תהיה בשבוע הבא, סוגיית המגרשים במתחם סירקין עדיין רחוקה מסיום. כזכור, מי שהופקד על שיפוץ המגרשים הוא לא אחר מאשר איציק לוזון, איש מכבי מובהק שבעברו התבטא לא פעם אחת בגנות הפועל ואוהדיה. את היתרון שמקבלת מכבי כל עוד המגרשים של הפועל במצב קטסטרופלי שכזה, אין צורך להסביר.

למרות הבטחות חוזרות ונשנות, במגרשים בסירקין, שאמורים לשמש לאימוני קבוצת הבוגרים ולאימוני ומשחקי קבוצות מחלקת הנוער של המועדון, ישנם עדיין בורות שמסכנים את הילדים שמתאמנים וחסרים בחלקם דברים בסיסיים כמו מקלחות ויציע לרווחת ההורים.

בחודשיים האחרונים נדדו לעיתים שחקני הפועל לאימונים במכון וינגייט ובהוד השרון, בניסיון למצוא פתרונות חלופיים נוכח הבעיות במתחם סירקין. כדי להתגבר על החום במגרש הסינטטי בסירקין, הוקדמו האימונים לשעה 8:30 בבוקר, אך כעת הגיעה צרה חדשה. “קיבלנו הודעה שבחודש הקרוב אנחנו יכולים לעלות על הסינטטי רק מהשעה 10:30 בבוקר, כי המגרש מושכר לקבוצת נערים ממחנה יהודה”, מספר מאמן הבוגרים אורן קריספין.

“לשחקנים שלי רותחות הרגליים ובזמן האימונים חייבים להפעיל כל הזמן את הממטרות. כל פיזיולוג ספורט יספר לך גם כמה פציעות זה גורם – בגב, בברכיים ובקרסוליים. כל מה שקורה בסירקין הוא פשוט שערורייה. שנה אחרי שנה מתנכלים לנו בכוונה ואני בטוח שמישהו בעיריית פתח תקוה רוצה לראות את הפועל מתרסקת. הבטיחו לנו מגרש רגיל, העונה הסתיימה ב-15 למאי ועכשיו אנחנו בתחילת ספטמבר. איך אפשר להתאמן ככה?”.

“נפגשנו עם ראש העיר. הוא אמר לי שהעניין ייפתר אבל הוא טרם נפתר”, הוסיף הבעלים דורון גלנט. “גרוע מאוד להתאמן על סינטטי בבוקר. דניאל כהן יצא עם סחרחורות מהאימון וזה פוגע גם בשאר השחקנים. אדרוש מהעירייה פתרונות ומהר. בווינגייט העלויות גבוהות, יש פקקים ולא פשוט לשנע את כל הציוד, ובהוד השרון כבר לא מוכנים לעזור לנו יותר. זו בעיה מתמשכת והעירייה צריכה להבין שמחלקת הספורט שלה נכשלה. אני לא חושב שקבוצה מקצוענית בליגה הלאומית צריכה להגיע למצב כזה”.

בסביבת המועדון טוענים כי לאחר הפגישה עם ברוורמן הורה ראש העיר להקצות את מגרשים 1 ו-2 במתחם בלעדית להפועל, כאשר בשבוע הבא אמור להגיע קרוואן למגרש 2 לטובת חדרי הלבשה לשופטים.

דובר העירייה, חזי חקאק, מסר בתגובה לדברים: “נושא בינוי המגרשים הסתיים לפני למעלה מחצי שנה כך שאיננו מבינים את הטענה בכל הקשור לאיציק לוזון. מר לוזון, המועסק באגף הספורט זה למעלה מ-20 שנה, קידם את תכנית המגרשים וסייע לנו בידע המקצועי שלו לקבל את המוצר הטוב ביותר ואכן המגרש הסינטטי איכותי מאוד, לכל הדעות. איננו מוצאים כל שחר בטענת אנשי הפועל לאגף. תמוהה המסקנה כי נציגי הקבוצה בפגישתם עם ראש העיר קיבלו תשובות שלא השביעו את רצונם. ראש העיר, מנכ”ל העיריה ואגף הספורט עושים הכל על מנת לתת את השירות הטוב ביותר לרווחת קבוצות הספורט. בנוגע למצב המגרשים, על פי אנשי המקצוע הכל תקין, בנושאים שהעלו בפני ראש העיר – חדר הלבשה לשופטים וטריבונות, הנושא נבדק מול אגף נכסי העירייה וההנדסה להיתכנות הוצאת היתר בנייה. מאחלים לקבוצה שיעסקו בספורט ולא בחיפוש אחר אשמים”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר