ברנקו מיכאילוביץ' ואיציק כהן. צילום: זאב שטרן
ברנקו מיכאילוביץ' ואיציק כהן. צילום: זאב שטרן

הפועל סוף סוף תופסת כיוון: טורו של יוסי שושני

למרות יכולת חלשה במחצית הראשונה ברמת השרון, רואים שיפור בהפועל. הצירוף של נג'וקו רק יעשה טוב. כדאי לקריספין להמשיך עם איציק כהן בהרכב

פורסם בתאריך: 14.9.17 12:37

המשחק שהיה להפועל ביום שישי מול רמת השרון הוא דוגמא קלאסית למשחק שהדבר היחיד שחשוב בו הוא להביא את הנקודות. היכולת של הכחולים בהחלט לא התעלתה לרמה גבוהה, בטח שלא במחצית הראשונה, אך בשנייה ראינו שיפור קל שבעקבותיו באו שני השערים. כשמסתכלים על ההרכבים של שתי הקבוצות, זה ברור שהקבוצה של חיים שאבו לא ברמה של הפועל, אך למרות זאת היא נתנה פייט אבל נכנעה ליכולת של שחקנים כבודדים. זה משחק שהיה חשוב בו לצבור ביטחון מבחינת הפועל ולחבר שני ניצחונות רצופים כדי להתמקם כבר מתחילת העונה בחלק העליון של הטבלה.

מבחינה מקצועית, ניתן היה לראות שיפור בכל הנוגע לייצוב ההרכב וקצב המשחק, כך שאין ספק שהקבוצה נמצאת בדרך הנכונה. עדיין יש מקום לשיפור ניכר ביכולת, אבל אני בטוח שככל שהתוצאות הטובות יימשכו כך נראה את הקבוצה משחקת הרבה יותר טוב ומשוחרר. סך הכל העסק נראה כרגע סביר, כשבהפועל תמיד צריכים לשאוף למצוינות, בטח נוכח הסגל המרשים שנבנה הקיץ.

בכל הנוגע לג'ייקוב נג'וקו, אין ספק שמדובר בשחקן ברמה גבוהה מאוד. הוא הביא את השינוי מול רמת השרון. רואים עדיין שקצת קשה לו לשחרר את הכדור, יכול מאוד להיות שזה עדיין נובע מחוסר החיבור שלו עם השחקנים. אני רוצה להאמין שזה יבוא עם הזמן, אבל בהחלט רואים שהוא שחקן איכותי.

לקראת המשחק מול נצרת עילית, זה ברור שנוכח הניצחונות והסגל האיכותי, קבוצות יישתדלו לסגור ולהקשות מאוד על ההפועל ולכן כל אחד יצטרך לתרום את חלקו במאמץ הקבוצתי. רק אם כך אכן יהיה, אז נוכל בהחלט לראות את הקבוצה רצה קדימה.

עם הצטרפותו של נג'וקו ישנה תחרות גדולה על ההרכב, כאשר על ארבעה-חמישה מקומות בקישור ובהתקפה מתחרים שישה שחקנים ברמה גבוהה. זה יוצר תחרות על ההרכב. זה בריא מאוד כי כששחקן יודע שמקומו מובטח אז פחות בוער לו לתת מעצמו את המקסימום. בעונה ארוכה וקשה כמו זו שמצפה להפועל יש פציעות ומחלות והמון סיבות לחיסורים והעדרויות של שחקנים. לכן מחליפים ברמה טובה זה תמיד דבר נכון.

בכל הנוגע לביקורות על איציק כהן, אני נאלץ להסכים עם חלקן. אין ספק שהבלם פתח לא טוב את הקדנציה השניה בהפועל ואני בטוח שגם הוא יודע את זה. אבל אני חושב שכאשר אתה בונה הרכב ואתה רץ איתו, אם שחקן אחד פחות טוב אז עדיף שלא לעשות שינויים. גם שיר צדק פתח את העונה בצורה רעה מאוד והוא עדיין בהרכב וכך גם צריך להיות עם איציק כהן, שהוא שחקן שמאוד יכול לעזור. אם הייתי אורן קריספין הייתי ממשיך עם ההרכב הזה. לכהן יש ניסיון, אבל הוא פשוט צריך להכנס לכושר. אני בטוח שאם הוא יתחיל לשחק פשוט, הואי יקבל את הביטחון עם הזמן ואז כמובן נראה איציק כהן אחר, חזק, אגרסיבי ודומיננטי כמו שהיא היה בקבוצות הקודמות שלו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר