שחקני הפועל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

עונה עברה, הרגשה שונה: הפועל מחפשת את הניצוץ

בדיוק כמו במחזור הראשון של עונת 2019/20, הפועל פתחה בתיקו 1:1 מול עפולה. בניגוד להרגשת התקווה אשתקד, היכולת של הפועל לא השאירה מקום גדול לאופטימיות. זה הזמן של מסאי דגו לגרום לנו להאמין שהעונה זה יכול להיות אחרת

פורסם בתאריך: 5.9.20 18:10

חודשיים בלבד הפרידו בין משחק הליגה האחרון של העונה שעברה למחזור הפתיחה של העונה החדשה. שחקנים רבים בהפועל שוחררו וחדשים באו במקומם כדי לייצר תלכיד טוב וחזק שיוכל לעשות צעד גדול קדימה ולקרוא תיגר על עליית ליגה. הרצון העז לחזור להיות גורם משמעותי בליגה הלאומית בוער בלבבות האוהדים וכולנו נושאים עיניים אל עבר השחקנים בכחול (שביום שני משום מה שיחקו בלבן) ומחכים לניצוץ הראשון שיבעיר בנו את אש התקווה.

במזג אוויר חם ודביק ובאצטדיון שקט ושומם כמעט לחלוטין, עלתה הפועל מודל 2020/1 למשחקה הראשון מול הפועל עפולה. היה קשה להאמין שמדובר במשחק ליגה רשמי, אבל בכל זאת העונה החלה והמרדף אחר שלוש הנקודות הראשונות יצא לדרך. הדקות הראשונות נראו די טוב עם כמה מסירות מעניינות, כולל אחת נפלאה של דניאל שוורצבוים לבר ירוחם שנעצרה בהרמת דגל שגויה לנבדל. מצד שני, בדקות האלה הפועל גם כמעט ונענשה אחרי טעויות מצד שני המגנים.

מוקדם ומהר מדי הפועל איבדה את המרץ והפכה לשבלונית. המשחק נרגע ועד המחצית הפועל לא הצליחה לייצר מצבים מסוכנים. נכון, מדובר בקבוצה די חדשה שצריכה להתחבר אבל עדיין קיוויתי לראות קצת יותר אנרגיה ויוזמה. המחצית השנייה לא הייתה שונה בהרבה אבל אז הגיע שער היתרון של פז בן ארי, שאני זוקף לזכותו אך יכול גם להיחשב לחלוטין כעצמי.

פתאום שכחתי לרגע מהמשחק המשעמם, התעוררתי באחת וכבר דמיינתי שלוש נקודות ראשונות שיוכלו להפוך לפתיחה מוצלחת וחשובה מאוד להמשך. לא הספקתי לחלום יותר מארבע דקות וטעות מעצבנת בהגנה עלתה בשער שוויון חמוץ. זו הרעה החולה הגדולה ביותר שיש לטפל בה בקבוצה. הטעויות החוזרות של שחקנים, שעולות בהמון נקודות לאורך העונה. מספיק להיזכר רק בטעויות הנוראיות של יעקב אבבה בעונה שעברה ולהבין שהן מצטברות לאורך העונה לעשרות רבות של נקודות. הנקודות האלו הן בדיוק ההבדל בין דשדוש בין פלייאוף תחתון לעליון למאבק על עליית ליגה.

במשחק הפתיחה של העונה הקודמת, פגשו את אותה עפולה וסיימנו באותה התוצאה, אך במשחק ההוא הפועל הייתה טובה פי כמה וקיבלנו את אותו הניצוץ, שאולי יש פה משהו שיתפוצץ בהמשך. אז במשחק הזה יצאתי עם תחושה פחות טובה, אבל גם לא נוראית. מסאי דגו והפועל יכולים לחלוטין להציג יכולת טובה יותר ואולי אחרי כמה משחקים תתלכד הקבוצה ותציג כדורגל חיובי וטוב.

הליגה הלאומית החלה בלי אף קבוצה שמצהירה על כוונתה לעלות. אולי נעשה טוב גם אנחנו אם נשמור על צניעות, נאסוף בשקט נקודות, נתחזק וניתן גז בהמשך. יש לנו סבלנות, בטח אחרי מחזור אחד בלבד, אבל אני מחכה כבר בקוצר רוח לאותו הניצוץ שיבעיר את גחלת התקווה לעונה מוצלחת ומרגשת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיקי

    אין סיכוי עם הסגל הזה לעלות ליגה צריך להיות ריאלים יש לשתף את הכשרונות הצעירים או להביא חיזוק בשביל לעלות ליגה ככה אין סיכוי בכל מיקרה בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר