סטטיק ובן אל תבורי. צילום אור שחור
סטטיק ובן אל תבורי. צילום אור שחור

המשטרה תקיים יום פתוח בחול המועד סוכות

האירוע יתקיים ביום שלישי, ה-10 באוקטובר, החל מהשעה 16:30 ועד לשעה 23:00, בציר חיים עוזר בשלושה מוקדים מרכזיים. באירוע התקיימו מפעילויות לכל המשפחה, תצוגות תכלית של המשטרה ולסיום הופעה של סטטיק ובן אל

פורסם בתאריך: 28.9.17 08:28

בחול המועד סוכות יקיימו עיריית פתח תקווה ומשטרת פתח תקווה אירוע שמטרתו לחזק את הקשר בין המשטרה לקהילה. האירוע שיתקיים בשלוש נקודות במרכז העיר, ימשך מספר שעות ושיאו יהיה בהופעה של סטטיק ובן אל.

האירוע יתקיים ביום שלישי, ה-10 באוקטובר, החל מהשעה 16:30 ועד לשעה 23:00, בציר חיים עוזר בשלושה מוקדים מרכזיים: כיכר המייסדים, רחוב חיים עוזר וחניון העירייה.

בכיכר המייסדים יתקיימו פעילויות לכל המשפחה כגון סדנאות יצירה, מתקני משחקים לילדים, עמדת תצוגה של מערך זיהוי פלילי, סימולטור רכב מתהפך, סימולטור אופניים, עמדת ירי בצבע, תצוגת כלבי שיטור ועמדת ליטוף. בשעה 17:30 תתקיים הצגה לילדים הקלמרים של אודי ואביעד.

לאורך רחוב חיים עוזר (בין כיכר המייסדים לחניון העירייה) יוקמו תחנות פעילות של עמדת ירי בצבע ליד חניון היקב ולאורך הרחוב יהיו עמדות של תצוגת רכבי משטרה, תצוגה של רכבי כיבוי אש, מתחם חבלה, תצוגה של מג"ב, תצוגה של אגף הביטחון העירוני וכן תהלוכת פרשים בליווי תזמורת המשטרה. בנוסף יוצב רכב של תכנית עיר ללא אלימות אשר יפרוש עמדות משחק ופעילות.

בחניון העירייה תנגן תזמורת המשטרה ויתקיימו מופעי תצוגת תכלית של המשטרה, כמו למשל תצוגת יס"מ, השתלטות על אוטובוס, מופע פרשים, כלבי בילוש, מעצר וכדומה. על הבמה המרכזית יופיעו להקות מקומיות, זמרים מקומיים, מסיבה עם DJ גל מלכה ומופע מרכזי של סטטיק ובן אל תבורי בשעה 20:15.

יש לציין כי ביום האירוע, והחל מהשעה 11:00, תיסגר התנועה ברחוב חיים עוזר משני הכיוונים והחל מהשעה 14:00 תיסגר התנועה ברחובות הסמוכים. האירוע יתקיים במעמד מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר