אוהדי מכבי. צילום: זאב שטרן
אוהדי מכבי. צילום: זאב שטרן

מכבי היא כרגע הקבוצה מספר 1 בארץ, ובהפועל רק יכולים לחלום על דרבי

עוד מוקדם לקבוע שמכבי תרוץ העונה לאליפות, אבל מגיעות מחמאות גדולות לגיא לוזון והשחקנים על פתיחת עונה מהסרטים. התענוג מתעצם כשמסתכלים על המצב בצד השני של הכביש

פורסם בתאריך: 3.12.20 14:34

1.שמונה מחזורים, שני סגרים (ועוד אחד בדרך), 16 נקודות ומקום ראשון בליגה. לא מספיק? תוסיפו גם ניצחונות משכנעים על זו שעשתה לאחרונה תיקו מול ויאריאל וזו שמספרת שעוד שנייה קונה אותה שייח' מאבו דאבי. בקיצור, הרי לכם הקבוצה מספר 1 בארץ נכון לדצמבר 2020 – מכבי אבשלום פתח תקוה. כבוד! נכון, כדורגל גדול לא ראינו ברוב המשחקים, אבל בליגת העאלק אין להפחית בחשיבותם של אופי, נחישות, רצון ולחימה ללא פשרות על המגרש. וכן, עם מאמן על הקווים שאף אחד (מודה, לעיתים גם אני) לא מפספס אף הזדמנות לחבוט בו. על חלומות בהקיץ לגבי ההמשך כמובן מוקדם מאוד לדבר, בטח לא לפני סדרת משחקים קשה שתתחיל כבר בשבת מול בני יהודה וכוללת גם את נתניה, מכבי חיפה והפועל באר שבע, אבל בשלב זה נודה מקרב לב על יישום חוק שימור האנרגיה מתחילת העונה.

2.המחמאות השבוע הולכות לאסמיר סוליץ' על טכניקה מהסרטים, ארד בר על ביצוע מלוטש כיאה לשער בכורה בליגה של הגדולים ומרכוס דיניז ואור בלוריאן שמתגלים ממשחק למשחק כשרי ההגנה, אבל לצדם מד ההתלהבות נמוך הרבה פחות. אבדיאל ארויו רחוק מלהרשים בלשון המעטה, תאי בריבו לא מגלה יכולת גבוהה לאורך זמן, ואלביס סקי האפור מספק בעיקר דופק מואץ באשר לחידה האם נצליח לסיים משחק ב-11 שחקנים. זו הסיבה שחייבים לחשוב על חיזוק משמעותי בחלק הקדמי – קשר יצירתי באמצע וחלוץ נוסף, ויפה שעה אחת קודם. אף אחד לא רוצה לגלות פתאום שהנקודות המרשימות בדצמבר יהפכו לחמצן למען הישרדות במאי.  

3. והכי מדהים איך כל הטוב הזה הופך לטוב אפילו יותר, כשמעיפים לרגע מבט למתרחש בצד השני של הכביש. מישהו בדק לאחרונה מה שלום הפועל פתח תקוה? חכו רגע, אקח משקפת ואספר לכם. סליחה על העיכוב, קצת קשה לי לצלול עמוק. הנה, מצאתי! ליגה לאומית, 9 נקודות מ-36 אפשריות ומקום 14 שמוביל למבחנים לליגה א'. מישהו זוכר שרק בעונה שעברה הם התלהבו מזה שאנחנו איתם באותה ליגה? לא יודע מתי הקורונה הארורה תיעלם מחיינו, אבל דבר אחד בטוח: זה יקרה הרבה לפני שמישהו שם יוכל לחלום על הדרבי הבא. 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נו באמת מכבי עם 34 אהודים
    גם עם הפועל תהיה בליגה ג הם עינינו יותר ממכבי
    לא יעזור כלום פתח תקוה של הפועל לנצח כלכל אהוד של מכבי יש 10 או יותר של הפועל.
    לסיום מילה טוב לאבי לוזן כל הכבוד על בנית קבוצה לתפארת אך לא הצלחת למשוך אהודיפ

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר