אייל-ברקוביץ-רונן-אקרמן

הפועל זקוקה לקוסם, אבל האם ברקוביץ הוא התשובה לבעיות? | הטור של מתן ציוני

יכול להיות שמדובר במהלך שיציל את העונה הזו ויכול להיות שיהיה זה לפרק האחרון באודיסאה יוצאת הדופן של הפועל פתח תקוה

פורסם בתאריך: 7.1.21 19:07

כשצצו היום הידיעות בנוגע לכניסתו של אייל ברקוביץ' כ"שותף" בהפועל פתח תקוה שפשפתי את עיניי כלא מאמין. הסתכלתי על התאריך ובאורח פלא הוא לא הראה שהיום הוא האחד באפריל. בבת אחת קיבלתי אינספור הודעות מחברים ובני משפחה שפנו אליי ושאלו: הייתכן?
אני מודה כי התגובה הראשונה שלי הייתה שלילית למדי ועד עכשיו אני מתלבט בנוגע למהלך. לפני ההתייחסות לגופו של אדם, צרם לי ולחברי עמותה רבים שנחשפנו למהלך דרך התקשורת כרעם ביום בהיר. אם אכן מדובר בבשורה של ממש אז מדוע לא ידענו על כך לפני כל השאר? אם גם כך נקבעה מסיבת עיתונאים לעוד שלושה ימים אז למה היה דחוף לפרסם כבר היום את רסיסי המידע הלא מגובשים שיצאו בהודעת המועדון? בכל אתר פורסמו פרטים שונים וברקוביץ' עצמו בקושי התייחס לכך בפתיח של תכנית הרדיו שלו. "חכו ליום ראשון", הוא אמר. חבל שלא חיכו.
עוד לפני מסיבת העיתונאים הווירטואלית, אפשר בהחלט להבין כי אייל ברקוביץ' לא מגיע כדי להיות עוד ספונסר. איפה שה"קוסם" נמצא תמיד יש רעש, סיקור רב ולעתים גם פעולות אפורות קרי האפיזודה האחרונה שלו בראשון לציון. אם ככל הנראה לא מדובר ברכישה של אחוזי בעלות אז אשמח לדעת מה האינטרס של ברקוביץ' בשרבוב שמו עם הפועל פתח תקוה, בטח כשזו מצויה בתקופה הקשה בתולדותיה.
שאלות רבות עולות ונשארות יתומות מתשובה נכון לעכשיו. האם אייל ברקוביץ' ישקיע מכיסו הפרטי במועדון או שבונים עליו ככזה שימשוך ספונסרים? כמנהל מקצועי והסמכות העליונה בקבוצה הבוגרת, האם אנו צפויים לנפוטיזם ומינויו למאמן של אחיו הצעיר השנוי במחלוקת? איך המאמן הנוכחי או הבא בתור יסתדר עם פיגורה צבעונית ודומיננטית כמו ברקו? מי יקבע את ההרכב, את ההחתמות והשיטה?
אני מוכרח להודות שמדובר במהלך אמיץ. מדוע אמיץ? כי התגובות של אוהדי הפועל למהלך חצויות ולא קל לקבל החלטות שלא בקונצנזוס. מדובר בהימור על ג'וקר שאין לדעת את תוצאותיו. בלי קשר לברקוביץ' עצמו, אני שמח שבמועדון לא נכנעים וממשיכים לעשות הכל כדי להוציא את העגלה מהבוץ. אין ספק כי אם לא יחתמו כמה שחקני חיזוק רציניים בחלון ההעברות, העונה הזו תסתיים מהר מאוד במפח נפש.
אין ספק שלהפועל פתח תקוה הנוכחית דרוש קוסם, אבל האם אייל ברקוביץ' הוא התשובה לבעיות? אם תהיו בעד המהלך או נגדו, נדמה שהרכבת כבר יצאה מהתחנה. כולי תקווה כי הועד המנהל ינהג בשקיפות המלאה ויחשוף בפני חברי העמותה את פרטי ההסכם. אי אפשר להאשים את אוהדי הפועל בחשדנות יתר לנוכח מקרי העבר. יכול להיות שמדובר במהלך שיציל את העונה הזו ויכול להיות שיהיה זה לפרק האחרון באודיסאה יוצאת הדופן של הפועל פתח תקוה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אבי

    הקסם היחיד שיכול לעשות שיעלים את עצמו,נתניה,הפועל תל אביב,מכבי תל אביב ,חיפה,נשר,אולי פספסתי עוד כמה איפה סיים יפה ? איפה החזיק מעמד חוץ מכמה מחזורים ,ועשה את הדבר הכי טוב להשניא את עצמו די מהר.

  2. שימי

    תגידו תודה שמגיע מישהו עם כוונה והבטחה להביא חיזוק כי כמו שהקבוצה נבנתה היא לא מתאימה לליגה ג ,מי עוד ירצה להתקרב לקבוצה שהאוהדים רק עושים לו את המוות ,לא רוצים אותו תביאו כסף .

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נורא פשוט אם יתנו לו לעבוד הפועל פתח תקווה תחזור לליגת העל במכבי נתניה דניאל יאמר רצה להחליט על הכל ולא נתן לו לעבוד להפועל תל אביב לא היה כסף בשר הוא הצליח וגם בראשון מסקנה תנו לקוסם לעבוד

  4. פנתר כחול

    המהלך להבאת ברקוביץ להפועל עשה הרבה רעש.
    במצבה של הקבוצה, טוב שמדברים עליה .
    ולעצם העניין, ברקוביץ אולי יצליח להעיר את המוות הקליני בו נמצא המועדון.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר