צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

התיכון כמרקחה: הופץ סרטון של מורה שנעצר בעבר

סרטון מהאתר של "צייד הפדופילים" אבי דוביצקי מלפני ארבע שנים, ובו נראה מעצרו של מורה באחד התיכונים בעיר מופץ בימים אלה. אמנם מאז התיק נגדו נסגר, אבל הסרטון מעורר סערה. בית הספר: "אין למורה רישום פלילי ולא יוחס לו ביצוע עבירת מין, העניין נבדק ואין מניעה להמשיך להעסיקו"

פורסם בתאריך: 1.10.17 16:25

מסתבר שהאינטרנט זוכר הכל, גם אם עברו מספר שנים מאז שצולמת, והכל יכול לעלות ולצוף ביום בהיר אחד ללא כל הודעה מוקדמת. כך קרה למורה באחד התיכונים בפתח תקווה שנעצר לפני מספר שנים והתיק נגדו נסגר. כעת משהסרטון מופץ ברשתות החברתיות, ישנה סערה גדולה בקרב התלמידים וההורים כאחד.

הכל החל כאשר תלמידים מאחד התיכונים בפתח תקווה, מצאו סרטון באתר של אבי דוביצקי, המכונה בפי כל "צייד הפדופילים", שבו המשטרה עוצרת אדם באמצע הרחוב לפני מספר שנים. הסרטון מופץ בימים אלה בהודעות ווטצאפ וברשתות החברתיות מפני שכאמור מסתבר שאותו אותו אדם מלמד כיום כמורה באחד התיכונים בעיר. המורה, החל ללמד בתיכון לפני כשנתיים, לאחר שהגיש את כל הניירות ונמצא וכשיר ללימודים – כך נמסר למלאבס לאחר בדיקה של דוברות העירייה מול מנהלת בית הספר.

בבית הספר, כאמור, לא מכחישים את המעצר שהתרחש לפני ארבע שנים, אך גורמים במוסד החינוכי טוענים שהמורה מדגיש שמדובר בטעות וכי הוא שוחרר בסופו של דבר ללא כל אישום פלילי והתיק נגדו נסגר.

"המורה החל להסתמס עם תלמידים בווטצאפ ושלח להם את תעודת היושר שלו", מספר גורם בבית הספר. "הוא הסביר להם שבמידה וזה היה נכון, הוא לא היה מקבל אישור ומלמד בבית הספר. יותר מזה, הוא חוזר וטוען כי מעולם לא יצר קשר מיני כלשהו עם קטינים והוא אף מתכוון לתבוע את מפיץ הפוסט המקורי. בינתיים הנזק נעשה והתלמידים עושים מזה חגיגה שלמה. הם מעבירים את הסרטון ביניהם ולפני יום כיפור בית הספר היה כמרקחה. המנהלת התעסקה רק בזה".

גורם אחר מוסיף: "המורה כתב לתלמידים שמדובר על מקרה שהיה לפני כמה שנים, שהוא התכתב עם בחורה, שהיה בטוח שהיא בת 18 והוא לא שם לב שכתוב שהיא בת 14. הוא אומר שעשו לו תרגיל והוא בכלל לא ידע מזה ומבחינתו זה היה בתום לב ולכן התיק נסגר".

לטענת גורמים בבית הספר, לאחר שהמקרה נחשף, המורה לא הגיע לבית הספר מספר ימים עד שהרוחות יירגעו. "מדובר במורה מצוין, שנעשה לו עוול וחבל שזה כך", מוסיף אותו גורם.

מהנהלת בית הספר נמסר כי המורה קיבל את כל האישורים הנדרשים ממשרד החינוך והן המשטרה והוא נקי וכשר ללמד במוסדות החינוך: "מרגע שהתקבל מידע מחשיד לכאורה לגבי אחד המורים, ננקטו באופן מיידי כל הפעולות הדרושות. המורה הונחה לא להגיע לביה"ס עד לבדיקת העניין. במקביל נערכה בדיקה מול משרד החינוך, שלו הגישה לנתונים עדכניים ומאומתים אודות עובדי הוראה. ביום חמישי האחרון התקבלה תשובת משרד החינוך, לפיה מבדיקות עדכניות שערך המשרד, אין למורה רישום פלילי כלשהו או עבירת מין המיוחסת לו, וכי אין מניעה להמשיך להעסיקו כמורה בבית הספר".

מהמשטרה טרם התקבלה תגובה.

מטעמי צנעת הפרט וכיוון שהמורה לא הורשע מעולם, כל הפרטים כולל שמו ובית הספר בו הוא עובד שמורים במערכת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר