אבי לוזון. צילום: זאב שטרן

הבלוף הטקטי התגלה: הטור של אלמוג אופיר

הנהלת מכבי מתערבת למאמן בהחלטות כמו אלי טביב בבית"ר ירושלים ואיזי שרצקי בקריית שמונה – מוכרחים לשים לזה סוף. אלמוג אופיר רותח מכעס אחרי התבוסה לנתניה

פורסם בתאריך: 3.10.17 13:10

1 במסיבת העיתונאים בה הוצג שרון מימר, סיפר אבי לוזון שהוא מאמן טקטי. פה חשדתי. הפלא ופלא – אחרי שני משחקים מימר עולה בהרכב שהוא אנטי כדורגל וטקטי-לוזון. הנהלת מכבי מתערבת בצד המקצועי בדיוק כמו אלי טביב בבית"ר ירושלים ואיזי שרצקי בקריית שמונה. חייבים להפסיק עם זה – לתת למאמן לאמן ושההנהלה תנהל. כשמאמן בא קודם כל לא להפסיד ברור שהוא יפסיד ובניגוד לסכנין, נתניה יודעת להעניש. איך יכול להיות שמאמן לא מרכיב חלוץ זר – גרגורי טאדה, שעוד לא קיבל את הצ'אנס שלו והשלים 90 דקות? מישהו מעלה על דעתו שזו לא הוראה מלמעלה? מצטער, אם אלה פני הדברים מימר לא קובע והוא בלוף אחד גדול. עצוב שרק אם אתה מוכן להיות בובה של בעל הבית תוכל להתקדם.

2 כל מי שקשור לחרפה שהייתה אתמול בנתניה צריך פשוט להתבייש. אין כבוד. קיבלנו שיעור מאלף איך צריך לשחק כדורגל מקבוצה שבעונה שעברה עוד שיחקה בלאומית. ואנחנו? איך אפשר לחיות עם הגנה שהיא מסננת? תומאש סיבוק חייב לרדת לספסל, האשראי שלו נגמר מזמן. עודד אלקיים ינהג בחוכמה אם ינצל את החג ליציאה לנופש בצפון וכשיחזור ישנן שוב מונחים בסיסיים כמו סגירה אלכסונית. התקפה? יובל שבתאי רץ מצד לצד בלי מטרה, יובל אבידור משקיע, אבל כמו שכתבתי גם לפני הוא פשוט לא 9 קלאסי וכתוצאה מכך סוטוריס ניניס יוצר יופי של מצבים רק כדי לגלות שאין לו למי למסור.

3 איך יוצאים מכל הבלגן הזה? קשה לדעת. קודם כל חשוב להפנים: מכבי פתח תקוה מודל 2017/18 היא קבוצת תחתית לכל דבר ועניין. אסור יותר לבוא עם הרכב מוכן מהבית וחייבים להתחיל לאגור נקודות לימים קשים. מיד אחרי החג כולנו עם הפנים לדרבי המשפחתי מול מכבי חיפה של גיא. מעניין יהיה לראות איזה לוזון טקטיקן יותר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר