מכבי פתח תקוה מול הפועל באר שבע
מכבי פתח תקוה מול הפועל באר שבע

אלופת ההחמצות: מכבי הפסידה 2:1 לב"ש והודחה מגביע הטוטו

השחקנים של מימר החמיצו בלי הכרה, שהר וראדי בבעיטה מ-40 מ' השלימו מהפך אחרי שער שער של בריק. סיבוק ואבידור נפצעו

פורסם בתאריך: 8.10.17 01:06

אפילו הפסימיים שבאוהדי מכבי פתח תקוה לא האמינו כשקבוצתם יצאה אמש (מוצ"ש) בידיים ריקות מרבע גמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע, והודחה אחרי הפסד 2:1. השחקנים של שרון מימר הגיעו לשפע הזדמנויות קורצות מול האלופה שחסרה את שחקני הנבחרות, אבל החמיצו בלי סוף ונענשו לקראת הסיום. במילה אחת – פראיירים.
כבר בפתיחה הכיוון היה בעיקר לעבר שערו של דודו גורש, אבל תומאש סיבוק, רישאר סומא וגרגורי טאדה לא היו מדויקים. בדקה ה-38 מכבי סוף סוף באה על שכרה. לידור כהן, המצטיין בשורותיה, הגביה נהדר משמאל ויניב בריק הקדים את איסאק קואנקה ונגח מקרוב פנימה, 0:1 ושער בכורה לבריק במכבי. רגע לפני ההפסקה הייתה חייבת המארחת להכפיל את היתרון, אבל גורש הדף את הניסיון הראשון של טאדה וסומא שנותר מול שער ריק נעצר במשקוף.
כשלא כובשים, כרגיל סופגים. בדקה ה-50 הגביה מהראן ראדי כדור לא מדויק, אבל משום מה ז'והאן מרסיאל נגח אותו היישר לבן שהר, שאמר תודה רבה ואיזן מקרוב, 1:1. כשכולם כבר התכוננו להארכה, זיהה ראדי שצחי גיגי מחוץ לשערו ומ-40 מ' שלח (85) כדור קשתי שהפתיע אותו ונחת עמוק ברשת, 1:2 ששווה כרטיס לחצי הגמר.
אם לא די בפספוס הגדול של מכבי, היא תצטרך להסתדר בשבת הבאה מול מכבי חיפה ללא סיבוק ויובל אבידור, שמתחו שניהם את שריר הירך האחורי ונאלצו לנטוש את המגרש. זאת בנוסף לחסרונו של עומר דנינו הפצוע. אגב, במכבי הכחישו דיווחים לפיהם יובנטוס האיטלקית התעניינה במנור סולומון, וציינו כי לא התקבלה כל פנייה בעניינו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר