מנור סולומון. צילום: זאב שטרן
מנור סולומון. צילום: זאב שטרן

סולומון? ליובנטוס? מומחים לענייני הכדורגל האיטלקי מצננים את ההתלהבות

"זה האתר האיטלקי הכי זניח באינטרנט", אומר גלעד רבינר. יו"ר אוהדי יובנטוס בישראל, נמרוד חלימי: "שחקן ישראלי ביובנטוס זה לא משהו שאני רוצה שיקרה"

פורסם בתאריך: 8.10.17 17:17

עם כל הכבוד, ויש כבוד לכישרון האדיר של מנור סולומון, קצת מפתיע, שלא לומר הזוי, לקרוא את הדיווחים מארץ המגף לפיהם יובנטוס וליברפול מגלות בו עניין.

בדיקה מדוקדקת יותר העלתה שמדובר בסך הכל בידיעה שעלתה באתר קלצ'ו מרקטו – חדשות הכדורגל של שוק ההעברות בתרגום חופשי. "זה האתר האיטלקי הכי זניח באינטרנט. משהו כזה של חבר'ה צעירים כך שאני מעריך שמדובר בקשקוש בלבוש", אומר בחיוך גלעד רבינר, מומחה לכדורגל איטלקי ובקיא בעיתונות הספורט המקומית. "מבדיקה שערכתי לא כתוב על זה דבר וחצי דבר בשום עיתון רציני באיטליה – לא בגאזטה, לא בקוריירה ובטח לא בעיתון שמכסה את יובה".

יו"ר חוג האוהדים של יובנטוס בישראל, נמרוד חלימי: "כל מה שאנחנו יודעים הוא מהתקשורת כך שהדברים הם בערבון מוגבל מאוד. למרות שהאתר הזה לא ידוע באמינות הגדולה שלו, זה משהו שכן יכול לקרות. הרוב הגדול לא מבין שזה לא שיובה נדלקה על סולומון והוא מגיע עכשיו כדי להחליף את פאולו דיבאלה בהרכב. במחלקת הנוער של יובה עברו עשרות שחקנים ממדינות כמו מולדובה, ארמניה, אלבניה ומרוקו כדי לבדוק מה הם שווים. גם מאור בוזגלו עבר שנה אחת בנערים. ברור שכמעט אף אחד לא ממשיך, אבל יכול להיות שזו השקעה לעתיד שאולי עוד תקרה יום אחד. אישית, שחקן ישראלי ביובה זה לא משהו שרציתי שיקרה כי אני לא אוהב את מה שקורה בעקבות זה שפתאום כולם הופכים להיות אוהדי הקבוצה, כמו שקורה עם ערן זהבי למשל. אני מעדיף לשמור על האהדה הזו במקום קטן ואינטימי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר