אלדד שביט (מימין) ועופר טסלפפה צילומים שרון בוקוב

עופר טסלפפה ואלדד שביט הם המועמדים המובילים לאימון הפועל

אחד מהם צפוי להתמנות לתפקיד בימים הקרובים. בניגוד למה שהסתמן לפני כשבוע, פחתו הסיכויים שהפועל תמנה גם מנהל מקצועי לעונה הקרובה

פורסם בתאריך: 15.6.21 16:17

עופר טסלפפה ואלדד שביט הם המועמדים המובילים לאימון הפועל פתח תקוה בליגה א' בעונה הקרובה. שניהם אימנו בעבר בליגה זו. שביט אימן בעונה האחרונה את הפועל רעננה ובעונה שלפני כן העלה את בני סכנין לליגת העל. בעבר אימן את עירוני טבריה ועירוני נשר בליגה א' מחוז צפון. טסלפפה אימן בעונה האחרונה את הפועל רמת גן שלא הצליחה להיות בתמונת המאבק על העלייה לליגת העל למרות סגל שחקנים מושקע ומבטיח. בעונה שלפני כן אימן את עירוני ראשון לציון ממנה פוטר במהלך העונה. לפני כן העלה את נס ציונה לליגת העל ובעונה שלפני כן העלה את הקבוצה לליגה הלאומית. גורמים בהפועל ציינו שגם קלמי סבן מועמד להמשיך כמאמן הקבוצה.

בהפועל מקיימים שיחות עם שני המאמנים ומחר צפויות פגישות בסיומן יוכרע מי יאמן את הקבוצה בעונה הקרובה. עד לימים האחרונים התכוונו בהפועל למנות גם מנהל מקצועי, כאשר אחד המועמדים נחשב בכיר ואימן בעבר בליגת העל. אולם בימים האחרונים המגמה השתנתה ועתה נראה כי הפועל תוותר בעונה הקורבה על התפקיד ותסתפק במינוי מאמן, מתוך כוונה להשקיע את מירב בתקציב בסגל השחקנים. עם זאת, מינוי מנהל מקצועי עדיין על הפרק, אולם הסיכויים לכך פחתו.

הסיכויים שאייל ברקוביץ ימשיך בקבוצה נמוכים מאוד והדברים יוכרעו בימים הקרובים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר