צילום יוסי זליגר, ארכיון הצילומים של קק"ל
צילום יוסי זליגר, ארכיון הצילומים של קק"ל

נחנכה כיכר קק"ל בבית החולים בילינסון

יו"ר קק"ל, דני עטר, אמר במהלך הטקס: "אני רואה בכיכר הזו ובהשקעה של קק"ל בבתי-חולים כלקיחת אחריות ולא כתרומה. לקיחת אחריות על הדברים ועל המקומות החשובים שנפגעים בשגרת היום-יום של חיי המדינה"

פורסם בתאריך: 10.11.17 08:03

ביום חמישי שעבר, נערך בבית החולים בלינסון טקס השקת כיכר קק"ל. בטקס נכחו, מנהל בית החולים דוקטור ערן הלפרן, יו"ר עמותת ידידי בית החולים פיני כהן וסגן מנהל מרחב מרכז בקק"ל יחיאל כהן.

במהלך הטקס אמר יו"ר קק"ל דני עטר "אני רואה בכיכר הזו ובהשקעה של קק"ל בבתי-חולים כלקיחת אחריות ולא כתרומה. לקיחת אחריות על הדברים ועל המקומות החשובים שנפגעים בשגרת היום-יום של חיי המדינה. זה המקום להזכיר שקק"ל לאורך השנים תרמה וממשיכה לתרום רבות למדינה ולאזרחי ישראל מתוך אותה לקיחת אחריות- לאומית וחברתית. בניגוד לדימוי של גוף שכל תפקידו מסתכם בנטיעת עצים ובטיפול ביערות – אנו עוסקים בעשייה חברתית אמיתית: בחינוך ובחיזוק החלקים החלשים בחברה הישראלית".

 

גם פיני (פנחס) כהן, יו"ר עמותת ידידי מרכז רפואי רבין – בילינסון, בירך על כך שקק"ל יוצרת ריאות ירוקות ברחבי הארץ ובחרה לקדם את התפיסה הזו בבית החולים לרווחת הציבור המטופלים: "אנו מודים לקק"ל על הבחירה לתמוך ולסייע בבניית תשתית מרהיבה בביה"ח ורואים בתרומה זו תחילתה של דרך משותפת של עשייה חברתית למען הציבור".

ד"ר ערן הלפרן, מנהל מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון) סיכם שהתפיסה של קק"ל מחזקת את התפיסה הקיימת בבית החולים המבוססת על מחקרים ועבודות שמצאו כי סביבת בית חולים ירוקה, בה משולבות עבודות אמנות, משפיעה ומסייעת לתהליכי ההחלמה של המטופלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר