עדי אביני. צילום אילן חתוכה
עדי אביני. צילום אילן חתוכה

יום הזיכרון ליצחק רבין ז"ל: בראש העין מקרבים בין האוכלוסיות

יום הזיכרון לראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין ז"ל יצוין על ידי המחלקה למורשת ישראל בעירייה באירוע בסגנון TED בו ישאו דברים שלושה תושבי העיר שמסיפוריהם ניתן ללמוד על סבלנות וסובלנות בישראל

פורסם בתאריך: 30.10.17 17:30

המחלקה למורשת ישראל תציין זו השנה השלישית את יום הזיכרון לראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל ואת היום הבינלאומי לסובלנות, באירוע קהילתי מיוחד המופק בשיתוף מנהיגות ההורים בתיכון "עתיד" ותנועת "בני עקיבא". האירוע מיועד לקהילה בכלל ולנוער בפרט.

באירוע ישתפו שלושה מתושבי העיר את הקהל בזיכרונות ובחוויות האישיות שלהם מהם ניתן ללמוד על הסובלנות בחברה הישראלית. האירוע יתקיים בסגנון TED שהוא רצף של הרצאות קצרות בזמן קצוב, לכל דובר יוקצו 20 דקות בלבד בכדי להעביר את המסר.

הדוברת הראשונה היא אביגיל עוקשי, עובדת סוציאלית העובדת באגף לשירותים חברתיים בעיריית ראש העין. עוקשי, היא לקוית ראייה, אם לשניים, שתשתף בחוויה האישית שלה כאישה עצמאית ופעילה שחיה עם מגבלת ראייה. הדובר השני הוא יו"ר מנהלת שכונת הרקפות, עו"ד דוד נבו-כהן. כהן מנהל אורח חיים חילוני לצד אשתו המנהלת אורח חיים דתי. הדוברת האחרונה היא יעל וקנין שעלתה לפני שנים רבות לבדה מגרמניה והתגיירה. שלושת הדוברים ישתפו בחוויה האישית שלהם תוך דגש על נושא הסובלנות ועד כמה היא חשובה ליצירת חברה מתוקנת.

 

"רצח רבין יישאר בזיכרון הקולקטיבי של מדינת ישראל כאחד האירועים הטראומתיים שבין היתר פילג ושיסע את מדינת ישראל", מסר מחזיק תיק חינוך ממ"ד וראש המחלקה למורשת ישראל בעירייה, עדי אביני. "אני חושב שהחברה הישראלית עסוקה מאוד בלחבר ולאחות את השברים. לפעמים זה מצליח יותר ולפעמים לא. בראש העין שמנו זאת כמטרת העל של המחלקה למורשת ישראל. הנושא של קירוב בין אוכלוסיות, בייחוד לאור התפתחותה של העיר, הוא משימה עירונית ואפילו לאומית. האירוע הזה הוא אירוע אחד ברצף של פעילויות שאנו מקיימים שמטרתם להגביר את הסובלנות בקהילה".

יום רביעי, 8.11 בשעה 19:00 בתיכון עתיד. הכניסה חופשית. לפרטים: המחלקה למורשת ישראל 03-9007282

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר