הבנות המובילות בהנהגת שכבת ט' באולפנית ישורון עם הצעצועים שקנו למעון לנשים מוכות, צילום פרטי
הבנות המובילות בהנהגת שכבת ט' באולפנית ישורון עם הצעצועים שקנו למעון לנשים מוכות, צילום פרטי

צעצועים, מארזי שי ופיצות: התרומה המרגשת של בנות ישורון למקלט לנשים מוכות

"בנות שכבת ט' רצו לקראת חנוכה להאיר למישהו את האור שבלב", מספרת רונית רחביה, רכזת מעורבות חברתית באולפנית. בעזרת אלפי שקלים שאספו העבירו תרומה מיוחדת לאחד המעונות של עמותת בת מלך

פורסם בתאריך: 19.12.22 01:42

לקראת חנוכה החליטו בנות שכבת ט' באולפנית ישורון בעיר להאיר את חייהם של נשים הנמצאות במקלט לנשים מוכות, ושל ילדיהן. בעזרת רונית רחביה, רכזת מעורבות חברתית באולפנית, הן יצרו קשר עם אחד המקלטים בניהול עמותת בת מלך ועם מנהלת המקלט, סלעית גבע, שמעו קצת על הנשים, חייהן במקלט וצרכיהן והחליטו לעשות מעשה. התלמידות גייסו סכום של קרוב ל-3,000 שקלים אותו החליטו להקצות לטובת הנשים המוכות וילדיהן.

רחביה סיפרה: "בנות שכבת ט' רצו לקראת חנוכה להאיר למישהו את האור שבלב והן בחרו בנשים שהיו צריכות לעזוב את הכל, לעזוב את הבתים שלהן ולברוח למקלט לנשים מוכות, מקלט של בת מלך. הן החליטו שהן רוצות בחנוכה הזה להאיר את הלב שלהן ושל הילדים שלהן שנמצאים במקלט וצריכים לשהות בו במהלך החנוכה, ללא מסגרות של קייטנות ושל צהרונים".

רונית רחביה, רכזת מעורבות חברתית באולפנית ישורון וסלעית גבע, מנהלת המקלט לנשים מוכות

רונית רחביה, רכזת מעורבות חברתית באולפנית ישורון וסלעית גבע, מנהלת המקלט לנשים מוכות

רחביה מספרת כי הבנות אספו סכום של קרוב ל-3,000 שקלים מתוכו נרכשו צעצועים בסכום של 2,700 שקלים. רחביה: "מדובר בצעצועים שנבחרו בקפידה ביחד עם שושי, מנהלת בת מלך. אלו הם צעצועים שאפשר לתת אותם לילדים שרק נכנסים למקלט על מנת לתת להם הרגשה טובה ודרך יותר טובה להיקלט. לצד זאת אלו גם צעצועים שאפשר לתת למשפחות שעוזבות את המקלט ומתחילות את דרך החיים שלהן במקום אחר, כדי שיהיה לילדים משהו במקום החדש, משהו שילך איתם וימשיך איתם וינעים להם את הזמן. חשוב מאוד גם שיהיו לילדים צעצועים שיעסיקו אותם במקלט בו הם נמצאים שעות רבות".

 

מה עם האמהות עצמן?
"לבנות הייתה מחשבה גם על האמא שנמצאת שם, שתוכל לקבל משהו גם לעצמה, מה שנקרא טיפה להאיר לה את האור בלב שאנחנו איתה. הבנות דאגו לאמהות לחלוקי רחצה אישיים ולקרם גוף, כך שמעבר לנתינה לילדים, כל אישה שנמצאת בעצם במקלט תוכל לקבל פינוק אישי".

"אבל זה עוד לא הכל", מדגישה רחביה, "הבנות המקסימות שלנו אמרו שזה לא מספיק והן רוצות לתת עוד. הן אספו עוד קצת כסף והתארגנו על מנת להכין לילדים יום של פיצות. המשמעות היא שמשלוח של מגשי פיצה יגיע למקום, הצוות לא יצטרך להתעסק עם ארוחת ערב והם יוכלו ליהנות מפיצות וחגיגת חנוכה נחמדה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר