רפאל חתוכה וחבורת היין
רפאל חתוכה וחבורת היין

לחיים: חבורת היין חוגגת בגדול 20 שנה

ביום שישי האחרון אירח יועץ התקשורת של עיריית ראש העין, רפאל חתוכה, את חברי ''חבורת היין של ראש העין'', אשר חגגה 20 שנה של פעילות. היה משכר

פורסם בתאריך: 1.11.17 09:40

רפאל חתוכה (62), יועץ התקשורת של עיריית ראש העין, יינן ומייסד חבורת הייננים בראש העין, אירח ביום חמישי האחרון בביתו בגבעת הסלעים את חברי "חבורת היין של ראש העין", אשר חגגה 20 שנה של פעילות. רוצים לדעת עוד? כנסו לעמוד הפייסבוק של חתוכה תחת השם Rafael Hatuka ותגלו כי הוא מעלה לא רק את הערבים והבילויים של החבורה אלא דברים מעניינים נוספים.

רפאל חתוכה וחבורת היין

רפאל חתוכה וחבורת היין

רפאל חתוכה וחבורת היין

רפאל חתוכה וחבורת היין

רפאל חתוכה וחבורת היין

"אנחנו חוגגים כל חודש עם מבחר יינות, באחד מהבתים של החברים", מספר חתוכה, "זה תמיד כולל ארוחה ויינות וקינוחים. ביום חמישי חגגנו 20 שנה של פעילות בחבורת היין של ראש העין הכוללת 13 חברים. גם כשפורש חבר מסיבה כלשהי אנחנו תמיד נשלים את החבורה ל־13 אנשים, כי זה המספר המושלם לטעימת בקבוק יין. אנחנו טועמים בערב שכזה כ־8 בקבוקים ובבקבוק יש מספיק טעימות ל־13 אנשים. החבורה שלנו, שכל חבריה הם מראש העין, הפכה למותג ממש. היא כוללת רק גברים, מרביתם עצמאים, אבל אנחנו כמובן משתפים את הנשים שלנו בחלק מהאירועים, לפחות פעמיים בשנה. התחלנו לפני עשרים שנה אי שם בשנות ה-90 כשהגענו לגור בגבעת הסלעים. הפעם חגגנו ערב צרפתי עם שמפניות וקסיס נלווה והמשכנו ליינות של דלתון. המפגש הפעם היה חגיגי במיוחד וכלל מוזיקה צרפתית (הופעה של קובי אחרק ונחום עושרי שתרגמו שירים מצרפתית לעברית), ארוחת גורמה ממטעמי המטבח הצרפתי מעשי ידיה של השפית מרילין איילון, והיה גם טומי ברק, איש היין של ראש העין וממייסדי החבורה. התחלנו בעצם כקבוצת חברים שטיילו ביחד והפכה לחבורה מגובשת שאוהבת ומבינה ביין. כחבורה, ביקרנו בכל היקבים בארץ, ביקרנו גם ביקבים בחו"ל, והשנה למשל ביקרנו ביקב בבורדו שבצרפת".

עד כמה היין תופס חלק משמעותי בחיים שלך?
"אני בעצמי עושה יין והשתתפתי בתחרויות בינלאומיות. זכיתי בתחרות עם הגראפה שלי. אני מייצר כמה סוגים של גראפה ויין. אני חובב יינות מכל העולם ומשתדל לטעום כמה שאפשר, חוץ מזה שגם למדתי לעשות יין אצל ברי ססלוב בשנות ה-80, לפני שהיה לו את היקב בקיבוץ אייל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר