צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

בן משה לשר הפנים: הכלל את ראש העין במיזם הנחה בארנונה בשל קרבתה לנתב"ג

משרד הפנים מתכנן לפצות כ-300 אלף תושבים במסגרת הקלה בארנונה בשל קרבתם לנמל התעופה בן גוריון. ראש עיריית בן משה: "נדהמתי לשמוע כי ראש העין אינה כלולה ברשימת הישובים הזכאים לפיצוי"

פורסם בתאריך: 10.11.17 11:58

ראש עיריית ראש העין, שלום בן משה, פנה לאחרונה לשר הפנים, אריה דרעי, בדרישה להכליל את העיר במיזם שמקל בארנונה לישובים שסובלים מרעש מטוסים בשל קרבתם לנתב"ג.

על פי התוכנית המסתמנת, יפוצו כ-300 אלף תושבים במסגרת הקלה בארנונה בשל קרבתם לנמל התעופה בן גוריון. בין הערים שנכללות בה ניתן לציין את שוהם ואלעד הסמוכות לראש העין. לעומתם, ראש העין, שמעליה עובר מסלול 21 שלא פעם גרר מחאות של תושבים על רעש נחיתות בלתי נסבל, אינה נכללת בתוכנית.

"השבוע פורסם באמצעי התקשורת על מודל אותו הנך מוביל לפיצוי תושבים בהפחתת עלויות הארנונה בישובים הסמוכים לנתב"ג, ובהם העיר אלעד הסמוכה לראש העין, שנפגעים מרעש המטוסים", ציין בן משה. "כידוע לך, לפני כשלוש שנים החל לפעול נתיב 21 שמסלולו עובר מעל ראש העין. רעש המטוסים פוגע בשגרת יומם של תושבי העיר ובאיכות חייהם. נדהמתי לשמוע כי ראש העין אינה כלולה ברשימת הישובים הזכאים לפיצוי. אני פונה אליך לצרף את ראש העין לרשימת הישובים הזכאים לפיצוי, שיגולם בהנחה לתושבים בארנונה, וזאת לאור הפגיעה באיכות חייהם של התושבים".

במקביל, גם תושבת העיר, אנט תם מליחי, פנתה לשר דרעי בנושא, בטענה שמסלול נחיתת המטוסים פוגע בתושבי העיר בכמה היבטים שונים, ועל כן יש צורך בהיערכות מצד משרד הפנים לטיפול בקשיי התושבים.

תגובת משרד הפנים: "במשרד הפנים ממתינים לדוח הסופי של ועדת החקירה הגאוגרפית מרכז בעניין. עם סיום הדוח יקבל שר הפנים החלטה בעניין".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר