דני גולן. צילום שרון בוקוב
דני גולן. צילום שרון בוקוב

מינוי לא מוצלח: טורו של יוסי שושני

כדי להציל את העונה של הפועל, דורון גלנט היה צריך לבחור בדמות מוכחת, או במאמן תוצרת בית

פורסם בתאריך: 7.11.17 20:02

מינויו של דני גולן הוא דבר לא ברור מבחינתי. אני לא יודע מה הוא עשה בכדורגל שמצדיק את ההחתמה שלו. מדובר במינוי לא מוצלח לדעתי. כמובן שניתן לו את ההזדמנות שלו ואם הוא יצליח אז נשמח מזה, אבל למקום כמו הפועל פתח תקוה מגיע יותר. במצב הזה יש לך שתי אפשרויות – או להביא מישהו מוכח, או שאתה מביא מישהו מקומי שמחובר למקום ומכיר את המערכת. בחרו להביא את גולן ואנחנו נמדוד את ההחלטה הזאת בהתאם לתוצאות.

באשר למצב הקבוצה, חייב לציין שכואב לי מאוד. התוצאות המאכזבות, היכולת הרעה ומחאת האוהדים יוצרות אווירה שהקבוצה לא ציפתה להיות בה בשלב הזה. מחאה היא דבר לגיטימי, אוהדים מוחים תמיד כאשר הדברים נראים רע, ואם הארגון והניהול היו טובים אף אחד לא היה מוחה והיינו רואים אלפי אוהדים בכל משחק. בכל הנוגע לניהול, הכוונות חיוביות אבל הביצוע לא טוב בכלל. המועדון הזה צריך להיות במקומות אחרים. זה מצחיק שכל מי שאתה מדבר איתו יודע מה צריך לעשות בשביל לשפר את המצב, אבל מה שעושים בפועל הוא תמיד הפוך.

 

מבחינה מקצועית, למרות שעברו כבר עשרה מחזורים, לא רואים שום שינוי ביכולת של הקבוצה, למרות כל הניסיונות. לא רואים סגנון ושיטה בקבוצה, נגיעה של מאמן, לחץ על כדור, סגירה נכונה. אין באמת משהו שאפשר להצביע עליו שהוא מאפיין את הפועל העונה. במשחק האחרון ראינו רק ברבע השעה הראשונה של המחצית השנייה קבוצה שקצת מנסה ליצור משהו אבל בזה זה נגמר. אני מניח שעם יריבה טובה יותר מבית"ר תל אביב/רמלה המשחק היה מוכרע כבר במחצית הראשונה.

השער שספגה הקבוצה היה רק דוגמא נוספת למצב של הקבוצה. ביתרון של 0:1, במקום לשמור על שלוש הנקודות בבית, היריבה עקצה בהתקפה מתפרצת. זה עניין של חכמת משחק, של מנהיגות, דברים שלא קיימים בקבוצה העונה. למרות הכל, אני טוען שעדיין לא מאוחר. הקבוצה הזאת היא קבוצה שנבנתה לעלייה. יש שחקנים עם עבר בליגת העל, שחקנים משמעותיים שלקחו תארים ואין מצב שזה נראה ככה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גיא

    לתת לדני גולן אמון מלא, ונאחל לו בהצלחה,אגב מה אם האפשרות שיוסי שושני ואלי מחפוד, יהיה קרובים למערכת ויתרמו מקצועית ?!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר