מירי מסיקה. צילום עדי אורני
מירי מסיקה. צילום עדי אורני

"הקהל החם בעיר תמיד נותן לי להרגיש בבית"

אחרי שצברה מחמאות על אלבומה האחרון "אלוהי הדברים הקטנים", יוצאת מירי מסיקה במופע במות גדול. "אני תמיד שמחה לחזור להופיע בפתח תקווה", היא אומרת למלאבס

פורסם בתאריך: 24.11.17 08:20

מירי מסיקה יוצאת לסיבוב הופעות ארצי ומיוחד, חודשים ספורים אחרי צאת אלבומה השישי במספר, המצליח והמוערך "אלוהי הדברים הקטנים". האלבום יש לומר, שונה, בוגר יותר. מסיקה משלבת בו חומרים ומזרחיים-ערביים הרבה יותר נועזים ממוזיקת המיינסטרים שיצרה או שכתבו עבורה עד כה – או מאלו הקיימים בשוק המוזיקה המזרחי הישראלי. מסיקה יצרה באלבום החדש שיתופי פעולה שונים עם יוצרים מגוונים ולראשונה לקחה חלק פעיל ביצירה ובכתיבת השירים. העיבודים וההפקה המוסיקלית הופקדו בידיהם של רוני בראון, ניר מימון ואיתי צוק.

על השיר "אלוהי הדברים הקטנים", היו מי שכתבו כי מדובר בבלדה לא שגרתית, לא רומנטית ולא קיטשית, אלא מלאת הערכה והודייה לאל על אותם דברים קטנים – גדולים. מלבד השיר הזה, במופע החדש, באולמות הגדולים, היא תשיר כמובן שירים נוספים מאלבומה החדש ומלהיטיה הגדולים מכל האלבומים- מלך, באה אליכם, לשם, אף אחת, עכשיו אתה חוזר בחזרה, ממי, תשים תשים, חייאתי ועוד.

כיום, עשור מאז פרצה לתודעת הקהל וזכתה בכל תואר אפשרי, הפכה מירי מסיקה לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי, עם רפרטואר עשיר ומגוון ואינספור הופעות מצליחות על הבמות הגדולות ביותר בכל רחבי הארץ אשר קיבעו את מעמדה כאחת מהזמרות הטובות והמוערכות בישראל.

הזמרת, שיש שיאמרו שהחומרים החדשים והשונים שלה הם מעין "מחאה" או התחברות לשורשים, אומרת למלאבס השבוע: "אני תמיד שמחה לחזור להופיע בפתח תקווה. זו עיר עם קהל חם ומיוחד שתמיד מקבל אותי באהבה ונותן לי להרגיש בבית. שמחה להגיע להופעה הזו עם האלבום החדש שלי, 'אלוהי הדברים הקטנים' ולשיר יחד עם הקהל הנפלא של העיר הזו".

במוצאי שבת, 25.11, 21:00, היכל התרבות בפתח תקווה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר