סגל מכבי פתח תקוה בכדורסל. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה
סגל מכבי פתח תקוה בכדורסל. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה

נעצרה ברמלה: הפסד שני העונה למכבי בכדורסל

אחרי שלושה ניצחונות בארבעת מחזורי הפתיחה, הקבוצה של עידן דורון ספגה 74:69 מול אליצור נווה דוד רמלה. "המטרה היא להתברג בפלייאוף העליון", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 23.11.17 12:36

קבוצת הכדורסל של מכבי פתח תקוה ספגה בתחילת השבוע את הפסדה השני העונה, כשנוצחה בביתה 74:69 בידי אליצור נווה דוד רמלה במסגרת המחזור החמישי של הליגה הארצית מחוז דרום. עוז וטורי וטל רונן הצטיינו בשורות המנצחת, לה היה זה ניצחון רביעי העונה. "המשחק היה צמוד לכל אורכו, אבל רמלה חדרו יותר מדי בקלות לצבע שלנו ומבחינה הגנתית לא עשינו עבודה מספיק טובה", אמר המאמן עידן דורון. "גם השחקנים שהיו טובים בהתקפה לא עשו מספיק בהגנה".

מכבי מתבססת העונה בעיקר על שחקנים תוצרת בית. בסגל הקבוצה בולטים הרכז רז אלבז, הקפטן נדב נאור ששב אחרי עונת גלות בשוהם, הסנטר אבי כהן ששב מפרישה, אופק לוי שנמנה עם סגל נבחרת הנוער ומשחק במקביל גם בקבוצת הנוער, וכן מתן כהן ורון גוטמן שגדלו במחלקה. את רשימת שחקני הבית משלימים הרכז גל צלניק והגארדים רון אליהו ועומרי שרון, שמשחק בנוער ומתאמן עם הבוגרים. לצדם הובאו לא מעט שחקני רכש משמעותיים בראשות דן שפי, פורוורד ששיחק בשנתיים האחרונות בבת ים ונבחר פעמיים ברציפות לחמישיית העונה במחוז דרום וכן הגארד אור זינדרמן שעלה בעבר ליגה עם הפועל חיפה, הסנטרים צאלי נוימן מרעננה ויוגב לוי מהאקדמיה, הפורוורד תומר רבינוביץ' והגארד יוסף הלל, שחצה את הכביש והגיע מהפועל פתח תקוה מליגה א'.

במחוז הדרום של הארצית משחקות 12 קבוצות, כאשר ארבע הראשונות ישחקו בפלייאוף בשיטת הטוב מ-3 משחקים בחצי הגמר ובגמר. דורון מדריך זו העונה השלישית את הקבוצה בקדנציה הנוכחית ולפני כן עבד שמונה שנים במחלקת הנוער, בחלקן שימש כעוזר מאמן בבוגרים והיה שותף לזכייה של מכבי באליפות הליגה הארצית. בין לבין אימן במשך שנתיים באליצור יבנה מליגת המשנה. "הליגה עדיין ארוכה מאוד ולא צריך להתרגש מההפסדים", הוא מסכם. "יש לנו סגל טוב ורחב שיכול וצריך לשמור טוב יותר. כדי לצבור ניצחונות עלינו לעצור את היריבה על אזור ה-68 נקודות ואבצע מספר שינויים טקטיים כדי לחזור לצורת המשחק שהצגנו בשלושת המחזורים הראשונים. המטרה היא להתברג בפלייאוף ושם הכל יכול לקרות".

מכבי מדורגת במקום השלישי עם שמונה נקודות ומאזן של שלושה ניצחונות ושני הפסדים. במחזור הבא תפגוש הקבוצה בחוץ את מכבי מעלה אדומים, שמדורגת רביעית עם מאזן זהה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר