איציק שאקי. צילום: זאב שטרן
איציק שאקי. צילום: זאב שטרן

איציק שאקי התפטר ממחנה יהודה: "זמן לקום ולזעזע"

אחרי ההפסד למכבי שעריים בסוף השבוע והירידה אל מתחת לקו האדום, החליט המאמן לסיים את תפקידו. היו"ר ירון גרייה: "מכבדים את ההחלטה, מאמין שנשאר בליגה"

פורסם בתאריך: 26.11.17 10:44

אמנם ליגה א' נמצאת רק במחזור העשירי, אך הזעזועים בהפועל מחנה יהודה נמשכים. אחרי ההפסד 2:0 ביום שישי למכבי שעריים, הודיע המאמן איציק שאקי על התפטרותו המיידית מהתפקיד. כזכור, שאקי עצמו החליף את שרון ברנשטיין, כשבוע לפני פתיחת העונה.

ההפסד לשעריים היה השלישי של מחנה בארבעת המשחקים האחרונים, כאשר בשלושת המשחקים האחרונים היא אפילו לא כובשת שער. בעקבות התוצאות ירדה מחנה אל המקום ה-15 והלפני אחרון בטבלת ליגה א' דרום, מרחק נקודה ממועדון ספורט דימונה, שנמצאת מעל הקו האדום. ההתפטרות של שאקי מפתיעה מכיוון שרק בשבוע שעבר צירפה הקבוצה שלושה שחקנים חדשים – החלוצים בר מזרחי ואור גירו והקשר טל שגב.

"יש מספר סיבות להחלטה שלי לסיים את תפקידי בהפועל מחנה יהודה, שאל חלקן אין טעם להיכנס עכשיו", אמר שאקי בשיחה עם "ספורט מלאבס". "החלטתי שבמצב כזה, כשהקבוצה עדיין יכולה להישאר בליגה ונמצאת במרחק של נקודה מהקו האדום, זה הזמן לקום ולזעזע את המערכת. דווקא עשינו לא מעט חיזוקים לאחרונה וזה לא עבד. למועדון יש עוד זמן לתקן וזאת הסיבה שאני עושה עכשיו את הצעד הזה. אני משאיר קבוצה בריאה, קבוצה מאומנת, לא היו בעיות משמעת או בעיות עם שחקנים. אני מאחל למחנה יהודה בהצלחה".

 

מי שיעביר בינתיים את האימונים עד למציאת מאמן חדש הוא המנכ"ל אנדריי אסולין, שיכין את הקבוצה לקראת משחק החוץ ביום שישי מול האחרונה הפועל הוד השרון, שעדיין לא צברה נקודה העונה. "אני מניח שאיציק ראה את התהליכים שנוצרו בקבוצה, זה לא היה בסדר שהמצב הגיע לאן שהגיע ולכן הוא החליט את מה שהחליט וזה בסדר, זה מכובד", אמר היו"ר ירון גרייה. "למרות כל מה שעבר עלינו, אני מאמין שהקבוצה תשרוד בליגה. יש חבר'ה שיודעים לשחק, יש תהליך שלילי שצריך לעבור אותו ולהשתפר, אני לא נלחץ מהתוצאות ולא נכנס למצוקה. ניצחון או שניים ישנו את המצב מקצה אל הקצה".

על סיבות ההתפטרות של שאקי הוסיף גרייה: "יש מאמן שהבין לבד שמשהו כאן לא זורם, שכנראה דרושה זרוע חדשה שתבוא, תזעזע ואולי תעשה כמה שינויים. אני מתאר לעצמי שהמאמן שיבוא יעשה שינוי אחד או שניים בסגל השחקנים. לרדת ליגה אנחנו לא רוצים, לעלות היינו רוצים אבל אין את היכולת, לכן מה שנשאר זה הדבר הטבעי – לשרוד בליגה".

עד מחר צפויה הנהלת המחנה להתכנס ולהתחיל לדון בשמות של מועמדים להחליף את שאקי בתפקידו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לי

    פעם ראשונה באתר מלאבס נחמד מאד .
    אם כל הכבוד לאיציק שאקי.הוא בטוח בחור מקסים.
    יש ספורט ילדים ונערים בפתח תקווה.
    שחיה התעמלות אומנותית גו'דו שעובדים קשה והתושבים אפילו לא יודעים.
    לא רק כדורגל….

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר