גל צרויה. צילום: זאב שטרן

גל צרויה בספק לעפולה, דני גולן: "קשה לעבוד בשלט רחוק"

הקפטן, שננזף על ידי הבעלים דורון גלנט, סובל מ"רגל עץ" בעקבות התקלות עם שוער מכבי הרצליה. המאמן מקווה לעבור בבקרה לקראת המשחק מחר

פורסם בתאריך: 30.11.17 11:04

"קשה לעבוד בשלט רחוק ואני מקווה שנגמור תוך יום-יומיים עם העניינים של הבקרה", אמר דני גולן. "הייתי אמור לנהל את המשחק מול הרצליה, אבל צריך להפקיד את החוזה שלי וכנראה שצריך כסף. מנסים להעביר אותי ובינתיים לא מצליחים, אבל אני סבלני, ממשיך לעבוד ומאמין שזה ייפתר". על היכולת של קבוצתו החדשה הוסיף המאמן: "בהחלט ראיתי מחויבות ורצון ובחלקים מסוימים במשחק עשינו דברים שאני מנסה להטמיע בקבוצה. עם זאת, אנחנו צריכים להעלות את הרמה ויש מקום לשיפור".

כאמור, בהפועל סוף סוף טעמו את טעם הניצחון מאז המחזור הרביעי, וחשוב לא פחות – קיבלו בזרועות פתוחות את ברנקו מיכאילוביץ', שבשעה טובה הגיע לליגה במחזור ה-11 עם שלושער שלא הותיר להרצליה סיכוי. "בפעם האחרונה שברנקו שיחק אצלנו הוא התחיל לפרוע שטרות רק במחזור השביעי ואת העונה סיים עם 14 שערים", הזכירו בהפועל. "השתחרר אצלו הרבה לחץ ואנחנו בטוחים שעכשיו הוא יראה מה הוא יודע". "הרבה יותר חשוב מהניצחון הוא שהרווחנו את ברנקו", הוסיף אחד השחקנים. "גם שלומי חנוכה, נס זמיר ואור ברוך נתנו משחק טוב. שחקנים טובים יש, רק קצת ביטחון והכל יסתדר".

הקפטן גל צרויה סובל מ'רגל עץ' בעקבות מכה שספג משוער הרצליה מייק חכים ונאלץ לנטוש בהפסקה. השחקן, שסובל מכאבים עזים ומתקשה לדרוך על הרגל, טופל באמבטיית קרח באימון ולא ברור אם יהיה כשיר למשחק מחר (שישי, 15:00, ראש הזהב) מול הפועל עפולה. צרויה, שכזכור נטש את אימון הקבוצה בשבוע שעבר, הושעה ועמד לדין פנימי, פתח בסופו של דבר בהרכב לאחר שיחת הבהרה שקיים עם המאמן גולן והבעלים דורון גלנט.

 

בשיחה נזף גלנט בצרויה על שנטש את האימון, השחקן מצדו טען שהיה בסערת רגשות לאחר שלא תורגל בהרכב ואילו גולן הסביר שרק הגיע לקבוצה ורצונו היה לבדוק מספר אופציות בתרגול השחקנים. לאחר שהצדדים הגיעו להבנות שב הקפטן לאימונים. המגן עומר ורד, שנפצע עוד טרם היציאה לפגרה בשריר הירך האחורי, שב להתאמן וצפוי לחזור לסגל מול עפולה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר