דני גולן. צילום: זאב שטרן

מחיר הכישלון: הסגל של הפועל צפוי לעבור זעזוע בינואר

במועדון מתחילים להבין שמאבקי עלייה הם כבר לא יעד ריאלי העונה וינסו למזער נזקים. ביקורת במועדון על החילופים של גל קולני, שאמר: "לא לקחתי את זה באופן אישי, מסתכל על טובת הקבוצה"

פורסם בתאריך: 3.12.17 16:41

אכזבה קשה בהפועל בעקבות ההפסד ביום שישי להפועל עפולה והיכולת הרעה מתחילת העונה. בקרב אנשי המועדון הולכת ומתגברת התחושה שהעונה של הפועל הסתיימה מעשית כבר בתחילת דצמבר. שריקות בוז צורמות מהיציע ליוו את השחקנים לחדר ההלבשה עם שריקת הסיום של לירן ליאני, ועושה רושם שצפויים זעזועים בינואר עם פתיחת חלון ההעברות, כשבהפועל צפויים לנסות להיפטר משחקנים בעלי חוזים כבדים יחסית כדי למזער נזקים. "צריך להגיד את האמת, אנחנו לא משחקים טוב ומן הסתם יהיו שינויים", אמר גורם בהפועל. "מוקדם להגיד שהעונה גמורה, אבל משבוע לשבוע המצב נהיה רק קשה יותר".

מלבד המשחק הנרפה שהציגו השחקנים, שני דברים משכו את העין במיוחד: החילוף הכפול של גל קולני, שנכנס בדקה ה-46 והוחלף בדקה ה-83, והעובדה שדניאל כהן, שחקן הרכב קבוע, ישב 90 דקות על הספסל. "אני בסדר גמור ולא לוקח את החילוף באופן אישי", אמר קולני ל"ספורט מלאבס". "אני מסתכל על טובת הקבוצה ומאמין שדברים יסתדרו. הרבה יותר כואב לי שהקבוצה לא נמצאת על מסלול הניצחונות כרגע. אמשיך לעבוד קשה לקראת המשחק הבא ואעשה כל שביכולתי כדי לעזור לקבוצה להצליח".

דניאל כהן (מימין), איציק כהן וגל קולני. צילום: זאב שטרן

"העובדה שלא פתחתי נבעה משיקול מקצועי", אמר דניאל כהן. "זו החלטה של המאמן, אני מקצוען ומכבד אותו. נחכה למשחק הבא". אז השחקנים עצמם קיבלו בקלות יחסית את הספסול וההחלפה, אך במועדון הרוחות סוערות בעקבות השינויים שביצע המאמן דני גולן במשחקו הראשון על הקווים. "הזוי להוציא חלוץ ולהכניס קשר אחורי כשאתה בפיגור בבית", אמר גורם במועדון. "היינו פשוט בהלם", הוסיף גורם אחר . "קולני לא אמר כלום אבל מן הסתם הוא קיבל את זה קשה".

גם שחקן בקבוצה התקשה להבין את פשר החילוף הכפול של קולני: "נראה שדני סתם נפל עליו", אמר. "הוא ילד טוב ולא אמר יותר מדי, אבל ראו שהוא נפגע". דני גולן, שלא שוחח עם השחקנים לפני האימון היום (ראשון) ושידר עסקים כרגיל, סירב להגיב לפניית "ספורט מלאבס". "המצב לא פשוט, אבל הכי קל להרים ידיים ולהגיד שהעונה נגמרה", אמר מנגד אחד השחקנים. "בשנה שעברה היינו כבר במקום ה-14 ובסוף כמעט עלינו, אז אוי ואבוי לנו אם נחשוב ככה. זה כדורגל והכל עוד יכול להתהפך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל.כחול( מזועזע.)52 שנה

    הקברניטים.הסיגו את מה שאם רצו.לא עולים ליגה השנה.אז אני שואל אותם עים סגל כזה נישאר לפחות בליגה???.מה אתם מכוונים את השחקנים עים שלט רחוק.כן תנצחו.אל תנצחו.כן ברנקו.תבקיע.אל תבקיע.כחה זה ניראה.ממש תהטרון בובות.עושים צחוק מעצמכם.מימועדון עים עבר מפואר ואלפיי אוהדים מסורים.תיתביישו לכם.אינטלגנטים.מזוייפים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר