דורון גלנט ואורן קריספין. צילומים זאב שטרן
דורון גלנט ואורן קריספין. צילומים זאב שטרן

קריספין דורש מעל ל-100 אלף שקלים מהפועל, גלנט: "לא ציפיתי שינהג כך"

המאמן שפוטר מהפועל שלח לבעלים מכתב באמצעות עורך דין, בו הוא דורש סכומים גבוהים בין השאר בגין פיצויי פיטורין, ימי חופשה, אי הודעה מוקדמת והרעת תנאים. גלנט: "מבחינתי קריספין בכלל לא פוטר. אם ייכנס להליכים נגד הפועל הוא עלול להיפגע בעבודות עתידיות"

פורסם בתאריך: 5.12.17 13:08

אם מישהו חשב שאורן קריספין סיים את ענייניו בהפועל, כדאי שיחשוב שוב. המאמן שפתח את העונה ופוטר, שלח לאחרונה לבעלי הקבוצה, דורון גלנט, מכתב באמצעות עורך דין בו הוא דורש תשלום של למעלה מ-100 אלף שקלים. בין השאר פירט במכתב בא כוחו של קריספין כי הסכום הגבוה נובע מפיצויי פיטורין להם זכאי המאמן, אי הודעה מוקדמת כמתחייב טרם הפיטורים, הרעת תנאים וכן העובדה שמרשו עבד ללא הפסקה שבעה ימים בשבוע ולא זכה לימי חופשה ומנוחה.

"צר לי שאורן שלח את המכתב", אמר בתגובה גלנט. "המכתב הזה לא מייצג אותו וברור לי שמישהו כיוון אותו וגרר אותו לכל הדבר הזה. לא מצופה מאיש הפועל פתח תקוה בכל רמ"ח אבריו לנהוג כך, בפרט שכלל לא ישבנו. קבענו להיפגש, חיפשתי אותו פעמיים והוא לא ענה לי ולאחר מכן הגיע המכתב. אני בוחן כעת את דרכי התגובה".

הבעלים ציין עוד כי אינו מתרגש יתר על המידה ממכתבו של קריספין, אך מדבריו עולה גם האכזבה מהשתלשלות העניינים: "אורן קיבל ממני הזדמנות שאף אחד אחר לא היה נותן לו ואני הגנתי ושמרתי עליו", אמר. "מבחינתי הוא בכלל לא פוטר והוצעו לו תפקידים למטרת קידום, כך שוודאי לא מדובר בהרעת תנאים. העברתי לו מסר שלא זו הדרך, בפרט שלא ישב איתי, ומבחינתי חזרה למועדון בתפקיד משמעותי עדיין פתוחה בפניו".

"לצערי, מאז שאני בהפועל 'זכיתי' להגיע כמה פעמים לבתי משפט, וגם תביעות שהתחילו ב-200 אלף שקלים נגמרו בעשרת אלפים", סיכם גלנט. "אם אורן ייכנס להליכים משפטיים נגד הפועל הוא עלול להיפגע בעבודות עתידיות, אם ברצונו להמשיך לאמן. אם צריך, תהיה כאן מלחמה עד הסוף – אבל כולם יפסידו בה. את אורן זה בטח לא ישרת כלכלית או תדמיתית".

תגובתו של אורן קריספין תובא כשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יחיאל.כחול( מזועזע.)52 שנה

    אורן.מיתפלה עלך לא חזיתה את התסריט מראש.הריי זה היה צפויי שלא תוכל לעמוד במסימה.זוכר את קודמך ךתפקיד.

  2. יחיאל.כחול( מזועזע.)52 שנה

    מי שצריך לשלם פיצויים לאוהדים .זה שנשה בתוצאות המהכזבות של הקבוצה!!!

  3. יחיאל.כחול 51 שנה

    מי שצריך לשלם פיצויים לאוהדים .זה שנשה בתוצאות המהכזבות של הקבוצה!!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר